Bolidi vozača Ferarija i Alpina nisu prošla tehnički pregled nakon trke.
Kao što standardna procedura nalaže, bolidi se nakon trke odmah usmeravaju na tehnički pregled kako bi se proverilo da li su oni trku završili u propisanim tehničkim granicama. Ipak, to se nije danas dogodilo za tri vozača.
Bolid Šarla Leklera i Pjera Gaslija težio je samo 799kg a dozvoljena minimalna granica iznosi 800kg i ako su kod vozača Ferarija zamenili prednje krilo sa istom specifikacijom. Pored toga FIA je izvadila svo gorivo iz ova dva bolida i na kraju se ispotavilo da nisu zadovoljili minimalnu težinu samo za 1kg.

Što se Luisa Hamiltona tiče debljina njegove daske na podu izosila je između 8.5mm i 8.6mma minimalna dozvoljena debljina iznosi 9mm.
Nakon ove odluke Esteban Okon popeo se na peto mesto, Andrea Kimi Antoneli je šesti, Aleksander Albon dobija sedmu poziciju, Oliver Berman osmu, Lans Strol devetu i poslednji poen ide Karlosu Sajncu.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
Mozda i bolje ovako jer ova kanta od bolida ne moze bolje od 5-og mesta na kvarno. Kremenko je sef tima i on je na vrhu. Jel i ovaj bolid zaostavstina Binota ? Sad je vec i Luisu jasno gde je dosao.
Ferari odmah da otpusti Adamija i Bozija, ovo su gluposti na nivou Super Aj Guraj tima. Međutim, ovo je Hamiltonu druga diskvalifikacija zbog većeg trošenja daske, ima li u tom Ferariju neko stručan da objasni vozaču zašto auto treba da ostane na predviđenoj visini. Menjali su podešavanja posle sprint trke a kažu nisu. Ko je prekalkulisao potrebnu količinu goriva za trku, Lekler ili Bozi?
Očistiti tim od italijanskih inženjera i možemo da se nadamo nečemu.
👍🏻
Definitivno, količina goriva nije bila dobro iskalkulisana, tj. kao da su se u garaži Leklera opredelili na nešto konzervativniji stil sa manje goriva i manje agesivno, da bi bili lakši, ali … trka se drugačije odvijala po Leklera, on je gotovo svo vreme nekoga jurio, sve do Rasela gde je i odustao od borbe zbog gore pomenutog razloga, da bi sačuvao nešto kg …
Kasnije je i Holanđanin to iskoristio, jer je Lekler usporio …
Ne znam šta da kažem šta rade ovi ljudi u Ferariju imaju li gazdu!!!
Gazdu, hahaha
Ferrari sam sebe unistava kako sa tatktikom tako i sa pravilima