Vozač Merecdesa uspeo je dođe do pobede i tako obezbedi još jednu konstruktorsku titulu za Merecdes.
Vremenski uslovi pred početka trke bili su topli. Temperatura staze bila je 40 a vazduha 25 stepeni a postojalo je oko 40% šansi da se kiša pojavi u toku trke. Sa druge strane Merecedesovi vozači startuju na super mekim dok Ferrarijev dvojac bio na mekoj komponenti.
Odmah na početku Hamilton je poveo kolonu ali je Bottas uspeo da obiđe Vettela za drugo mesto, dok se Raikkonen odbranio od Verstappenovih napada. Leclerc je posle prvog kruga došao do 6. mesta dok je Ricciardo već bio deveti. Ericsson je pao na 10. mesto gde je vodio veliku borbu sa Magnussenom a najveće čarke na stazi bili su između Renaultovih vozača Nica Huleknebrga i Carlosa Sainza. U trećem krugu Verstappen je uspeo da se nađe ispred Raikkonena a ubrzo zatim i Sebastiana Vettela i tako došao da treće pozicije.
Vidno je bilo da su se Ferrarijevi vozači mučili sa tempom na mekim gumama, pa je tako Finac obišao Nemca na 4. krivini. Od tada veliku bitku vodili su Verstappen i Bottas a Holanđanin se već nekoliko krugova nalazio u menjaču Merecdesovog bolida. To je sve trajalo sve do 10. kruga kada je vozač Red Bulla na prilazu za prvu krivinu obišao Valtterija Bottasa koji je sada bio pod napadima oba Ferrarija.
Verstappen je krenuo odmah u lov na Hamiltona pa je tako već posle nekoliko minuta svoj zaostatak istopio na oko jednu sekundu, dok se Bottas branio od Raikkonenovih napada. Alonso je prvi otišao do boksa i svoje meke gume zamenio za medijum a posle samo 3 krugova na servis je otišao i Bottas koji je takođe dobio medijum gumu. Krug kasnije do mehaničara je svratio i vodeći Hamilton koji je takođe imao istu tatktiku kao o svoj timski kolega dok je Verstappen ređao najbrže krugove, a pritom je Ericsson imao jedno okretanje na stazi posle čega je Šveđanin odmah odustao od trke.
Hamilton je preko radija sopštio da se njegove gume u tom momentu ne ponašaju dobro, dok je Verstappen u 26. krugu idalje bio na prvoj poziciji bez odlaska na zamenu guma. Tada, Sebastian Vettel odlučio se da odradi svoju zamenu pneumatika gde je takođe uzeo medijum komponentu. U stopu ga je ispratio i Kimi Raikkonen ali nije uspeo da zadrži svoju poziciju i tako se našao na sedmom mestu odmah iza svog timskog kolege. 34. krug doneo nam je odustajanje Nica Hulkenberga koji je svoj Renault odveo u garažu.
Vettel je odlučio da pusti Raikkonena ispred sebe koji je bio brži a tada je Max Verstappen po otišao na servis i uzeo meku komponentu ali se vratio iza Hamiltona. Raikkonen i Bottas su se opet upustili u nov duel dok je Verstappen već bio u DRS zoni Lewisa Hamiltona. Holanđaninu nije bilo dugo potrebno da obiđe Britanca pa je tako u 40. krugu veoma komotno preuzeo prvo mesto.
Sa druge strane Vettel se nalazio pod Ricciardovim pritiskom, ali je Raikkonen uspeo da obiđe Bottasa na startno-ciljnom pravcu dok je Verstappen imao incident sa Oconom, kada je vozač Red Bulla pokušavao da obiđe bolid Force Indije za ceo krug. Desio se kontakt i oba bolida su se okrenula na prvoj krivini a prvu poziciju preuzeo je Lewis Hamilon a Daniel Ricciardo peto mesto od Sebastiana Vettela.
U 54. krugu Sebastian Vettel je sa šeste pozicije otišao na još jedan servis gde je uzeo super meku komponentu i vratio se na stazu odmah iza Charlesa Leclerca. Nemac je uspeo da obiđe svog budućeg timskog kolegu a Verstappen je smanio zaostatak za Hamiltonom na samo 3.5 sekunde. Ricciardo je u tim momentima uspeo da obiđe Bottasa na prvoj krivini pa je tako Australijanac preuzeo četvrto mesto a Mercedesov vozač se odlučio da ode do boksa gde je ovoga puta montirao meku gumu.
Na četiri kruga do kraja razlika između vodećeg dvojca pala je na samo 1.4 sekundu, dok je Ricciardo napadaio Raikkonena u borbi za treće mesto. Na kraju Hamilton je uspeo da zadrži prvo mesto ispred Verstappena kao i Raikkkonen treću poziciju u odnosu na Ricciarda. Peti je bio Bottas dok je šesto mesto pripalo Vettelu. Spisak prvih deset zaključili su još i Leclerc, Grosjean, Magnussen i Perez.