Vozač Mercedesa pobedio je na na otvaranju sezone.
Pre počtka trke stigla je informacija da je Red Bull u sklopu pravila o parc feremu, zamenio pod iste specifikacije kod Maxa Verstappena, dok je Sergio Perez od strane Honde dobio novu bateriju i jedinice za kontrolu agregata. Kao i obično, sunce je zašlo, reflektori su bili upaljeni, ali su temperature bile nešto hladnije u odnosu na juče, pa je tako temperatura staze bila 29 a vazduha samo 20 stepeni dok je duvao i jak vetar.
Vozači Mercedesa kao i Max Verstappen, Pierre Gasly, Sergio Perez, Antionio Giovinazzi, Yuki Tsunoda, Kimi Raikkonen, Mick Schumacher, Nikita Mazepin i Sebastian Vettel odlučili su se da krenu sa medijum gumom, dok su svi ostali koristili meku komponentu. U formacijskom krugu Sergio Perez je stao pored staze na uslaku u 13. krivinu, ali je Meksikanac uspeo da upali ponovo bolid i dođe do pitlejna iz koga će startovati trku, koja je odložena za još jedan formacijski krug.
Verstappen je do prve krivine odbranio svoje prvo mesto u odnosu na Hamiltona dok je Leclerc izbio na treće mesto ispred Bottasa. U trećoj krivini izleteo je Mazepin i zbog toga je izbačen sigutnosni automobil. Peti je Gasly ispred Norrisa, Ricciarda, Alonsa i Strolla dok je Sainz pao na 10. poziciju. Vettel je posle par krivina u prvom krugu došao na 14. mesto. U trećem krugu Perez je prvi bio na zamenu pneumatika koji se ponovo odlučio za medijum komponentu a u sledećem krugu trka je ponovo puštena. Verstapen je na restartu ponovo poveo kolonu ispred Hamiltona i Leclerca, dok se Bottas branio od napada oba McLarena. U gužvi na 4. krivini bez prednjeg krila ostao je Gasly dok je Schumacher imao i jedno okretanje, pa je zbog toga izbačeno stanje virtuelnog sigurnosnog automobila, koje je kratko potrajalo. To je iskoristio Bottas da na pravcu obiđe Leclerca. Verstappen je do 6. kruga ređao najbrža vremena, što mu je donelo prednost od 1.7 sekunde u odnosu na Hamiltona. Odmah zatim u duel su se upustili Leclerc i Norris koji je pokušavao da obiđe vozača Ferrarija, ali je Britanac na startnom-ciljnom pravcu uspeo da obiđe momka iz Monaka, koji se sada našao na meti Daniela Ricciarda.
Perez je nastavio da se probija, pa je tako do 10. kruga stigao do 12. mesta. U 12. krugu Alonso je otišao do boksa i uzeo medijum gume a krug kasnije to su učinili i Norris, Leclerc, Stroll, Giovinazzi, koji su svi stavili meke pneumatike. U krugu kasnije i Hamilton je otišao do boksa ali je uzeo tvrde gume, dok je Ricciardo rešio da stavi meke. Aktuelni šampion krenuo je da beleži sve bolje sektore u odnosu na Verstappena koji se još uvek nije odlučio da ode na zamenu. Sainz je u 16. krugu uzeo medijum gume dok je Tsunoda rešio da uzme tvrde kao i Bottas samo koji trenutak kasnije. Tek u 17. krugu Verstappen se rešio da ode na zamenu gde je stavio nove medijum gume, ali je izgubio prvo mesto od Hamiltona.
U ovim momentima, Hamilton je bio na prvom mestu sa tvrdim gumama i prednosti od 7 sekundi u odnosu na Verstappena koji je ima medijum komponentu. Bottas je uspeo da povrati treće mesto posle duela sa Perezom dok su se iza njih nalazili Norris, Leclerc i Ricciardo. Meksimanac u Red Bullu u 10. krugu ide na novu zamenu guma, gde je uzeo tvde pneumatike. Sainz je uspeo da u duelu sa Vettelom i Alonsom zaradi dva mesta i tako dođe do 8. pozicije dok je Verstappen uspevao da smanji razliku za Hamiltonom.
Perez je nastavio da se svojim probijanjem na gridu, pa je tako obišao Sainza i Strolla i došao do sedmog mesta. Verstappen je za to vreme obarao razliku za Hamiltonom, koja je pala na samo 1.8 sekundi, pa se zato aktuelni šampion odlučio da u 29. krugu ponovo do do boksa i stavi ponovo tvrde gume i pao je na treće mesto. U 25. krugu na servis su otišli Alonso i Vettel, kao i Bottas koji je opet uzeo tvrde gume ali se i duže zadržao kod mehaničara koji su imali problema da skinu prednji desni pneumatik. Leclerc se za novi servis odlučio tek u 33. krugu kada je stavio medijum gume kao i Ricciardo koji se odlučio za tvrde. Ipak, u tim momentima beležimo i drugo odustajanje a u pitanju je bio Alonso kome su otkazale kočnice. Norris je morao da pokrije taktiku Ferrarija, oa je on bio sledeći na zameni i vartio se sa tvrdiom komponentom a istu strategiju imao je i mladi Tsunoda. Ferrarijevi mehaničari zamenili su u 38. krugu gume kod Carlosa Sainza koji je za sam kraj stavio tvrdu komponentu., dok je Tsunoda preticanjem Vettela, Russela i Raikkonena došao do 10. pozicije.
U 39. krugu Perez je bio na zameni gde je za sam kraj uzeo medijum gume a samo krug kasnije došao je Verstappen koji je morao da stavi tvrde gume i krenuo je u poteru za Hamiltonom koji je na 16. krugova do kraja imao 8 sekundi prednosti. Vozač Red Bulla krenuo je da vezuje najbrže sektora pa je tako razlika iz kruga iz kruga padala. U 45. krugu incident na prvoj krivini imali su Vettel i Ocon, ali se posle okretanja obojica nastavili trku. Sainz je uspeo da na pravcu obiđe Strolla i popne se na osmu poziciju, dok je razlika između Hamiltona i Verstappena pala na ispod tri sekunde. Iz kruga u krug razlika je padala pa je tako na uskoro bila na nešto više od jedne sekunde, posle čega je Hamilton napravio grešku na izlazu iz 10. krivine, što je dovelo Verstapopena u Hamiltonovi DRS zonu. Posle dva kruga borbe, Holnađanin je u četvrtoj krivini uspeo da obiđe Britanca u Mercedesu, ali zbog prešiorkog izlaza morao da vrati poziciju. Vozač Red Bulla izgubio je tempo, ali je na kraju i pored velike borbe nije uspeo da se nađe ispred Hamilotona koji je odneo pobedu za 0.7 sekundi. Treći je bio Bottas sa zaostatkom od 36 sekundi ispred Norrisa, Pereza, Leclerca, Ricciarda, Sainza, Strolla dok je poslednji bod pripao Tsunodi.
Rezultati:
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.