Filipic nastavio Ferrarijevu seriju i u Holandiji

Ferrarijev vozač je ovoga puta u promenjivim vremenskim uslovima odneo pobedu ispred AlienzZ-a i MoonFall-a.

Kvalifikacije su bile izuzetno izjednačene u vrhu u pogledu vremena. Tokom sesije su se na prvom mestu smenjivali Matija, DarMaar i MoonFall, ali je Filipic u Ferrariju u samom finišu sesije uspeo da zabeleži vreme od 1m08.385s, što je bilo svega 11 hljaditinki brže od MoonFalla (Haas) i 41 hiljaditinku ispred DarMaara (Mercedes). Ono što treba napomenuti da su Marija i Daririan Alfy na četvrtoj i petoj poziciji bili u svega pet hiljaditinki u odnosu na trećeplasiranog.

Start trke je protekao dobro za vodeću četvoricu, koji su zadržali svoje pozicije, dok je Undertaker napredovao do petog mesta, Robbie Van do šestog, a Darrian Alfy je izgubio dve pozicije i bio je sedmi nakon prvog kruga.

Problem na startu trke je imao Igor u Racing Pointu, koji je sa sedme pozicije pao na začelje nakon gužve u prvoj krivini, dok je u drugom krugu i Dimitrije imao problem koji ga je spustio do tek 18. mesta.

U trećem krugu je viđen manji incident, kada je Matija napao Dar Maara za treće mesto. Nije došlo do promene pozicija, a li se dogodio manji kontakt, koji je otvorio mogućnost Unertakeru da napadne Matiju. Međutim, i on je morao da odustane od duela, a to je iskoristio Robbie Van, koji se u toj gužvi dokopao petog mesta.

Samo par krivina kasnije, Matija je potpuno izgubio kontrolu nad bolidom zbog čega se okrenuo i preprečio na stazi. Na njega su potom punom brzinom naleteli Quisper (Mercedes) i hd_storm (Renault). Mercedesov vozač je nekako uspeo da ga izbegne preko trave, ali je potom i on završio van staze, dok je hd_storm zakucao u Matijin Ferrari.

Matija je nekako uspeo da nastavi trku, ali je nakon prinudnog pit-stopa pao na začelje.

Na stazu je odmah izašlo vozilo bezbednosti, što je nekoliko vozača iz sredine poretka iskoristilo da ode u boks.

Trka je nastavljena u 7. krugu bez većih promena, a Igor je već na restartu ponovo morao u boks, nakon čega se još jednom našao na začelju, pa su tako Matija i on, koji su vodeći u šampionatu, već nakon prve faze bili van bodova.

Ispred njih se vodila borba oko desete pozicije, gde je Leonsenna u samo nekoliko krivina izgubio pozicije od llopika i Dimitrija. Vrlo brzo se toj grupi priključio Matija, koji je napredovao do 13. mesta, ali se tu onda formirao DRS voz pa nije bilo lako preticati.

Darrian Alfy je bio prvi iz vodeće grupe, koji je bio u boksu u 12. krugu, dok se u samom vrgu vodila borba u samom vrhu između Filipica i MoonFall-a.

Njih dvojica su se odvojili dve sekunde od vozača iza njih, a MoonFall je prvi reagovao, kada je u 15. krugu otišao u boks. Za to vreme je Robbie Van obišao Undertakera na glavnom pravcu.

Filipic je u boksu bio u 17. krugu i taj kasniji odlazak ga je koštao pozicije u odnosu na MoonFall-a, a samim tim i prvog mesta. Ipak, za razliku od Haasovog vozača, on nije montirao tvrde gume, već srednje-tvrde.

Ipak, Filipic je već na kraju sledećeg kruga pokušao da povrati poziciju na glavnom pravcu. Tu se stvorila gužva pošto se Moon Fall našao pod pritiskom timskog kolege Vebastiana Settela u DRS zoni, dok je Filipic vrebao iz prikrajka. Vozač Ferrarija je u jednom trenutku čak i prošao ispred obojice zahvaljujući DRS-u i zavetrini, ali je MoonFall ipak imao bolju liniju, pa je zadržao poziciju.

Ipak, to nije dugo potrajalo, pošto je Filipic samo par trenutaka kasnije ponovo napao i vratio se ispred vozača Haasa.

U tom trenutku se ispred njih vodila velika borba između vozača koji nisu bili u boksu i onih koji su morali zbog raznoraznih problema da odrade prvo stajanje još u ranoj fazi trke.

Dimitrije i Matija su se probili do četvrtog i petog mesta, ali je u 21.krugu došlo do kontakta između njih, kada je Matija preambiciozno pokušao da obiđe McLaren u prvoj krivini, a on se nakon toga i okrenuo.

On je zbog toga ispao van bodova, što mu je upropastilo trku i onemogućilo ga da se bori za ozbiljniji plasman.

U vrhu, Filipic je polako napredovao prema vrhu i pored vozača koji su bili na gumama na kojima su startovali trku i on se do 27 kruga vratio na prvo mesto. 

Taman u tim trenucima je počela da pada i blaga kiša, a veliki broj vozača je u narednih nekoliko krugova odlučio da pređe na intermedijum komponentu. Tu su najviše profitirali AlienzZ i Vebastian Settel, koji su se našli na četvrtom i petom mestu ispred Dux-a, LeonSenne i lOgike.

Prva trojica međutim nisu odmah reagovali, a za poromenu guma su se odlučili tek pet krugova pre kraja, kada su počeli da gume vremena u odnosu na ostale.

Filipic je zadržao prvo mesto, ali su MoonFall i Dimitrije izgubili pozicije od AlienzZ-a, koji se našao na drugom mestu zahvaljujući dugom prvom stintu, koji mu je omogućio da tokom svog jedinog pit-stopa montira ključnu intermedijum komponentu.

Filipic je mirno priveo trku kraju i pobedo je sa 10 sekundi prednosti ispred AlienzZ-a, koji je uspeo da odbrani drugo mesto od Moon Fall-a.

Dimitrije je bio četvrti ispred Vebstiana Settela i Duxa, koji je u vrhu generalnog plasmana jedini profitirao, pošto su vodeći završili van bodova.

lOgika je trku završio na sedmom mestu ispred Leonsenne, dok je llopik zaokružio plasman prvih deset.

Snimak kompletne trke možete pogledati OVDE

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.

You must be logged in to post a comment Login

Ostavite komentar