Vladajuće telo navelo je da će već za vikend ponovo izvršiti inspekciju bolida po ovom pitanju.
Ovaj sistem po prvi put viđen je na bolidima Meklarena prošle godine tokom VN Azerbejdžana, kada su na zadnjem krilu uočeni dodatni otvori koji postaju sve veći i time se poboljšavaju performanse bolida. Nakon toga, FIA je zabranila ovakvu inovaciju a tim iz Vokinga morao je morao da se takmiči sa drugačijim zadnjim delom.
Sada, pred početak sezone, sudije su u Australiji izvršile novu proveru po kojoj su imale oštrije smernice, ali su na kraju potvrdile da svi timovi zadovoljavaju propise. Ipak, tokom prvog trkačkog vikenda mogli smo da čujemo određene glasove kako se idalje pojedina zadnja krila na određenim bolidima više uvijaju, zbog čega je FIA rešila da u Kini ponovo izvrši inspekciju, ali sa još strožim kriterijumom.

To znači da će svih 10 timova morati da pripreme zadnja krila koja će moći da se maksimalno uvijaju samo 2mm kada se nalaze pod opterećenjem od 75 kg, sa dodatnom tolerancijom za VN Kine koja iznosi 0.25mm.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
Kuknjava RBa se isplaćuje🤣
Nije strozije nego stroze
Kakve to veze ima sa mini DRS sistemom ? Nije stroze nego strože . Tačka .
Nije strožim, nego strožijim.