Vladajuće telo nada se da će za dve godine poboljšati preticanje na stazi za skoro 90%.
Efekat potiska u Formuli 1 uklonjen je još davne 1983. godine iz sigurnosnih razloga posle serije velikih udesa, pa su tako živote nažalost izgubili Gilles Villeneuve i Riccardo Paletti. Ali sada, kada se bezbednost bolida i vozača u velikoj meri poboljšala, FIA veruje da je pravo vreme za vraćanje ovo efekta.
“Prvi deo našeg plana jeste da vazduh ne izgubi mnogo sa prednjeg dela bolida ka kraju, kako ne bi došlo do smanjenja performansi. Po sadašnjim pravilima, dva bolida koji se prate mogu da izgube i do pola svojih performansi, što otežava samo perticanje. Ako pogledate pažljivije postoje dva razloga za to da kada se bolid nađe iza on počinje da kliza i na taj način vi uništite svoje pneumatike a drugi jeste da ceo sistem pregerva. Kada su automobili dosta blizu onda dolazi i do gubitka i do 50% svojih performansi a kada se udaljeni onda ovaj procenat pada na 10%.” kazao je Nikolas Tombazis, FIA tehnički delegat za jednosede.