Vladajuće telo je potvrdilo da pre toga sledi nova tehnička direktiva koja će nastupiti na VN Belgije.
FIA naporno radi kako bi zaustavila fenomen poskakivanja bolida koji je nastao usled novih tehničkih pravila. Jasno je da je prvi sezone obeležio ovaj problem, koji su timovi pokušavali da reše uvođenjem novih delova ali su na kraju vozači podigli glas i zahtevali od federacije da zbog ugroženog zdravlja i sigurnosti pronađe adekvatnu soluciju. Zbog toga je FIA donela i novu tehničku direktivu koja vezana za podešavanje bolida, odnosno poda ali su već sada objavljeni tehnički detalji na kojima će svi morati da rade već za narednu sezonu.
Tako je za 2023. propisano da krajevi poda moraju biti podignuti sa 25mm, grlo poda takođe mora biti više podignuto jer će ono biti izloženije strožijim kontrolama i na kraju FIA će postaviti mnogo bolje senzore koja će pratiti i meriti uvijanja aerodinamičkih elementa. Zbog strašnog udesa Guanyu Zhoua na Silverstonu i pucanja zaštitne strukture, ovi sigurnosni delovi biće strožije kontrolisani.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Mercedes = MAFIJA.
Sva pravila se menjaju njima u korist.
F1 je bruka.
U FIA kao da rade Kremenko i Kamenko iz kamenog doba! Kao da smo 100 godina unazad sa ovim poskakivanjem a živimo u doba takve tehnologije koja bi ovo mogla da reši! Kada mogu da postavljaju senzore veličine paukovih muda po celom bolidu zašto ne bi uveli i elektronsko podešavanje amortizera?
Hahah, mislim da Zhou nije doziveo udes zbog poskakivanja bolida.
Da li ovo znači da svi timovi moraju da podignu svoje bolide za 25mm ili samo oni koji imaju problem sa poskakivanjem?