Tehnički delegati odlučili su se da zaoštre pravila vezanih za fleksibilnost delova.
Vladajuće telo objavilo je detalje vezanih za testove poda u novoj sezoni. Inače, ove godine postojala je zabrinutost da su pojedini timovi dizajnirali podove na svojim bolidima kako bi zadovoljili testove opterećenja ali i istovremeno omogućili fleksibilnost na drugim mestima i samim tim poboljšali performanse svojih bolida. Tako je na kraju FIA izašla sa novom tehničkom direktivom na VN Belgije, posle čega su ovi kontrolni testovi bili dosta stroži.
Sada, sudije su rešile da još više podignu lestvicu po ovom pitanju, pa su tako odredili nekoliko tačaka na podu, koje se prema novim testovima opterećenja ne smeju uvijati više od 8mm a njegova fleksibilnost biće laserski skenirana. Takođe, pozicija ovih tačaka može se menjati u zavisnosti od dizajna dok če izmene će pretrpeti i sam difuzor kao i menjač.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.