Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

FIA se nada da će u Španiji poslednji put odraditi test fleksibilnosti elemnata prednjeg krila

Od ovog vikenda na snagu stupa nova tehnička direktiva.

Još pre početka sezone, vladajuće telo najavilo je izmene u testu fleksibilnosti koje će na snagu stupiti od VN Španije, pa su timovi za ove potrebe morali da urade dodatne izmene na prednjem krilu, kako bi njihovi elementi ostali fleksibilni u dozvoljenim granicama.

Po novoj tehničkoj direktivi, FIA će uraditi test silom od 1000N, odnosno 100kg, na obe strane prednjeg krila, gde defleksija između gornja dva elementa ne sme biti veća od 10mm, dok je ranije dozvoljeno odstupanje bilo 15mm (prava slika sa prednjim krilom). Takođe, sudije će odraditi još jedan test, odnosno na gornjem elementu prednjeg krila, gde pri sili od 60N ili 6kg dozvoljena fleksibilnost ne sme da bude veća od 5mm, ali za potrebe VN Španije sudije su odlučile da spuste granicu na samo 3mm (donja slika desni ugao).

 

Prvi čovek FIA za jednosede izjavio je da se nada da će ovo biti poslednji test u ovoj godini, mada nije isključio eventualne promene.

“Očigledno je da će FIA uraditi neki dodatni test fleksibilnosti kada sudije primete da neki tim previše iskorišćava neku oblast.” izjavio je Nikolas Tobazis. “Ali, da, nadam se da će ovo biti poslednji put kada ćemo raditi ovakav test u ovoj godini.”

Zapratite nas

1 Comment

  • Pitanje je koja krila ce im testirati ova koja su koristili do sada ili koja su napravili za od Barselone? Nista im ne verujem. Oduvek je f1 bila to kako timovi protumače pravila i ko se bolje snadje sa bazicnim bolidom. Sve je dozvoljeno do granice nedozvoljenog pa je samim tim i ta car moto sporta nesto sto nas privlaci da gledamo i uživamo u trkama ali neko novije vreme je donelo i manje trkačkog uzitka u odnosu na ranije sezone koliko god se trudili sa pravilima da unaprede trkanje.

Leave a Reply