Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacije

FIA razmatra uvođenje drugačijih kazni vezanih za zamenu pogonskih jedinica?

Vladajuće telo trenutno radi na preispitivanju ovog kaznenog sistema.

FIA trenutno traži bolje rešenje radi kažnjavanja vozača i timova kada oni prekorače dozvoljenu granicu i upotrebe više motora i elemenata nego što je to propisano. Naime, ovaj problem najviše su ukazali sami gledaoci, koji su se žalili da su na ovaj način vozači previše kažnjeni.

Naime, organizatori šampionata propisali su dozvoljen broj pogonskih jedinica i elemenata koji vozači mogu da koriste tokom sezone, ali se dosta često dešava da ovaj brojka bude probijena zbog čega su morali da se suoče sa kaznama pomeranjem na gridu. Sa druge strane i samo vozači imali su taktičke kazne, pa su menjali motore na stazama na kojima mogu da pretiču, kao što su Monca i Spa-Frankonšamp gde se dešavalo da je sudijama potrebno dodatno vreme kako bi posle kvalifikacija formirali grid za trku.

Na kraju sezone samo su vozači Aston Martina, Williamsa i Daniel Ricciardo bili jedini koji nisu dobili niti jednu penalizaciju po ovom pitanju.

Kako prenosi sajt RacingNews365.com F1 Komisija radi na raznim varijantama kaznenog sistema a svakako cilj je da novi bude lakši za razumevanje gledalaca.

Zbog toga razne opcije našle su se na stolu ovog sastanka a jedna od njih jeste da se umesto kazni pomeranjem na gridu vozač dobije vremensku penalizaciju koju mora da odluži tokom prvog pitstopa za element koji je prvi promenjen tokom vikenda. Takođe, moglo bi da bude uvedeno ograničenje do kog kruga u trci on mora da ode na služenje kazne. Za svaki drugi element koji se zameni tokom istog vikenda vozače bi očekivala dodatna kazna, ali ova ideja još nije razrađena. Dosta bitan je i predlog da svi elementi koji stradaju prilikom udesa mogu se besplatno zameniti kao i povećanje broja dozvoljenih agregata sa 3 na 4 pogonskih jedinica.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

1 Comment

  • Шта прочитах ово?!? За разумевање гледалаца?? Јел ви то мене зезате??! Вратите атмосферске моторе од 10 цилиндара у болид са минимум 3000 кубика и 16.000 обртаја, што једноставнији дизајн и мотора и каросерије , а што се тиче екологије ако већ прдите да Вам је као у Ф1 стало до тога, онда користите 100% биоетанол и нема проблема. Мисли ако слушате икога уопште.

Leave a Reply