Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

FIA razmatra mogućnost aerodinamičkih modifikacija na bolidima za 2025.

Start, VN Italije 2023. / Ryan Pierse/Getty Images/Red Bull Content Pool

Izgleda da su se javili novi problemi sa ovom generacijom bolida.

Ovogodišnja verzija automobila u Formuli 1 uvedena je 2022. godine sa nemerom da grid bude što konkurentniji, odnosno kako bi se akcija na stazi povećala i proizvelo više preticanja. Sada, posle godinu i po dana upotrebe ove specifikacije bolida, izgleda da ove prvobitne zamisli postaju sve veći problem.

To je za Motorsport.com potvrdio i Nikolas Tombazis, direktor FIA-nog odelenja za jednosede. Naime, ideja ovog tehničkog pravilnika koji je u upotrebi jeste da se smanji izloženost prljavom vazduhu, kao i da se što manje izgubi na prianjanju u krivinama, odnosno na taj način bolidi bi mogli lakše da se prate i doveli do toga da na stazi imamo više akcije.

Nikolas Tombazis, FIA, Christian Horner, red Bull, VN Belgije 2023. / Peter Fox/Getty Images/Red Bull Content Pool

“Mi smo identifikovali neke delove na bolidima na kojima možemo da reagujemo a jedna od njih su elementi prednjih krila, delova poda kao i elementi (peraja) kod točkova (oko usisnika za vazduh). Mi možemo da oko ovih oblasti proizvedemo mnogo oštrija pravila.”

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

2 Comments

Leave a Reply