Vladajuće telo potvrdilo je da će nemački tim u nastavku sezone imati agregat koji će sagorevati više ulja.
Pošto FIA želi da na što bolji način spremi timove za nova pravila u sledećoj sezoni, zbog toga pomerene su granice i na polju sagorevanja ulja u motoru. Naime, od 2018. motori će moći da sagorevaju samo 0.6L ulja na 100 km pa će tako svim specifikacijama agregata od VN Italije biti dozvoiljeno da troše samo 0.9 litara na 100 pređenih kilometara.
Ipak, na kraju, ovo pravilo po najviše zavisi od specifikacije agregata koju tim donese u određenom momentu sezone. Naime, pošto se Merceds odlučio da u Belgiji uvede svoju poslednju specifikaciju agregata u ovoj godini, a koja koristi 1.2 litara ulja, Mercedes će moći da do kraja sezone bez problema da koristi svoj motor na ovaj način. Sa druge strane, Ferrai će u Monci krenuti sa korišćenjem novog motora, pa će tako oni morati da se uklope u pravilo od 0.9 litara ulja na 100 km.
Ipak, da stvar bude još zamršenija, samo je fabrički tim Mercedesa dobio dozvolu da na ovaj način koristi svoj motor, jer su u Belgiji samo Lewis Hamilton i Valtteri Bottas koristili novu specifikaciju dok klijentski timovi nisu imali ovu priliku. Zbog toga će nemački tim pri isporuke nove spcifikacije svojim partnerima te iste motore morati da uskladi sa pravilom od 0.9l/100km.
“Ako je motor koji je korišćen posle ili na trci u Monci, moraće da koristi 0.9 litara ulja na 100 km. Ako neki tim idalje bude koristio specifikaciju pre VN Italije moćiće da troši 1.2 litara ulja.” kazao je izvor iz FIA.