Plan predesnika FIA-e Mohameda Ben Suleja u vezi izmene pravila vezanih za pogonske jedinice, naišao je na snažan otpor proizvođača.
Ideja o uvođenju atmosferskih 2,4 litarskih V8 agregata uz blagu hibridnu asistenciju već 2029. godine nije dobila širu podršku u padoku. Sastanak koji je trebalo da se održi u naredni četvrtak i na kojem je trebalo da se razgovara o ovom projektu, otkazan je nakon što je postalo jasno da konsenzus sa proizvođačima neće biti postignut. Umesto 2029, sada se kao realna opcija pominje 2031. godina.
Prema aktuelnim pravilima, za promenu regulative potrebna je većinska saglasnost proizvođača motora. Sama ideja povratka na V8 motore nije naišla na veliki otpor, ali su neslaganja izbila oko nekoliko ključnih pitanja, kao što su koliki udeo snage treba da dolazi iz hibridnog dela pogona, da li treba koristiti turbo-punjač, ali i kada je pravi trenutak za uvođenje novih pravila.

Na VN Italije u Monci, direktor Forda Džim Farli istakao je da je kompanija vrlo posvećena delimičnoj elektrifikaciji u svrhu performansi. Honda, Mercedes i Audi takođe su jasno stavili do znanja da ostaju potpuno privrženi hibridnim tehnologijama.
Prema informacijama iz padoka, Ben Sulej sada planira da odloži svaku dalju inicijativu sve do 2031. godine, kada ističu važeći sporazumi o upravljanju Formulom 1. Nakon toga, FIA bi teoretski mogla samostalno da nametne nova pravila.