Izgleda da će vozači ovoga puta morati da idu na tri zaustavljanja.
Još tokom jučerašnjeg dana objavljeno je da je Pirelli pronašao problem sa svojim pneumaticima koji su odradili više od 20 krugova. Tako su se na ovim gumama pojavile pukotine, što je predstavljalo opasnost po sigurnost vozača, zbog čega su napravljene izmene na 12. i 13. krivini za koju se tvrdi da uzima najviše energije od pneumatika. Takođe, juče smo imali i sesiju od 10 minuta koju su vozači koristili za upoznavanje sa ovim promenama.
Zbog toga, FIA i Pirelli odlučili su da danas ograniče korišćenje setova guma na samoj trci, pa tako ni jedan vozač ne sme da koristi pneumatike duže od 18 krugova a to važi za sve komponente. Tako bi prema proračunima ova trka sadržala bar tri zaustavljanja. Ukoliko neko od vozača ne poštuje ova pravila biće mu pokazana crna zastava, što znači diskvalifikacija.
Preostali setovi pneumatika za glavnu trku za VN Katara
Startni grid za glavnu trku za VN Katara
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog
Ovo je od cirkusa na 4 tocka, postao pravi realni cirkus u reziji LM, FIA i Pirelija. Kako nadjose da ce sve gume da se raspadnu posle 20 krugova, i tvrde i meke, A meke juce posle 3-4 kruga bile cao-zdravo, a posle 12 mrtve u potpunosti. Zar nisu one vec tada opasne po vozace?
Zalosno je u sta se pretvara F1 u reziji Amerikanaca, pocev od poklonjene prve titule Verstapenu, preko zabrane razvoja motora, i kaznjavanja vozaca za milimetre van staze, Pa ne voze oni kosacice 30 na sat nego ulecu u krivine sa 200+. Najbolje da im naprave kolotrage po krivinama kuda smeju da prodju. Da nije zalosno bilo bi smesno