Ova nova specifikacija biće spremna tek za VN Italije ili Tusrke.
Odavno je saopšteno da će italijanski tim imati novu verziju agregata ali on se neće naći u upotrebi za VN Belgije. Neki delovi se još uvek testiraju pa će tako dvojac ovoga tima imati stariju verziju motora.
Ipak, zbog udesa u Mađarskoj, koji je Leclercovu trku završio na prvoj krivini, Ferrari je u ovaj bolid morao da stavi novu pogonsku jedinicu starije specifikacije što znači da će vozač iz Monaka morati da dobije kaznu kada dođe novi motor jer je sa ovim iskoristio kvotu od sve tri dozvoljena agregata. Inače, ista sudbina čeka i Carlosa Sainza koji takođe koristi svoj treći agregat.
Sa druge strane Ferrarijev razvoj ide u pravom smeru, pre svega zbog činjenice da nisu iskoristili svih 6 tokena tokom zime. Već 3/4 ovog motora je potpuno nov u odnosu na prošlu sezonu a kako AMuS prenosi novi delovi već su doneli razliku. Prema nekim navodima izgleda da će nova verzija doneti 10 konjskih snaga više.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
To ce biti sigurno najbolji motor na gridu i onda borba za 5-6 mesto. Ferari je najbolji kad cuti.