Charles Leclerc je na VN Rusije dobio priliku da testira novu pogonsku jedinicu.
Italijanski tim je ovoga puta u Rusiji doneo svoju novu verziju agregata sa unapređenim hibridnim sistemom, koja bi prema prvim najavama trebala da bude bolja za 10 do 15 konjskih snaga od svog predhodnika. Tako je Charles Leclerc posle treninga u petak imao reči hvale za ovo unapređenje dok se italijanski tim odlučio da Carlos Sainz ostane sa starijom verzijom agregata.
Prema informacijama koje kruže po padoku, posle upoređivanja podataka sa oba bolida, na stazi u Sočiju nova pogonska jedinica italijanskog tima je brža za 2.5 desetinke po krugu. Pored poboljšanja snage, unapređenja na agregatu uključuju i smanjenje težine same baterije kao i bolje distribucije njene energije.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.