Italijanski tim se približio Mercedesu u pogledu maksimalne snage motora, dok su po pitanju prikupljanja energije lideri na gridu.
Ferrari se prošle godine mnogo mučio sa motorom koji nije bio dovoljno snažan, a to je imalo veliki efekat i na Alfa Romeo i Haas, koji su takođe pretrpeli veliki pad u performansama.
Međutim, najnoviji izveštaji govore da je Ferrari sa ovogodišnjim motorom smanjio zaostatak za Mercedesom, dok su sa Renaultom sada na istom nivou.
Ono što mnogo pomaže ekipi iz Maranela ove godine je njihov napredak na polju električnog pogona, pošto se veruje da njihova jedinica najbolje prikuplja energiju. To na kraju znači da je i efikasnost bolja i da motor ima više snage.
“Još prošlog leta su donete bitne odluke kada su radili na novom motoru. Prošle godine su po snazi bili iza svih. Ove godine su se izjednačili sa Renaultom, ostali su na istom odstojanju od Honde i smanjili su zaostatak za Mercedesom. Eksperti procenjuju da im u jedinici unutrašnjeg sagorevanja nedostaje 15 do 20 konjskih snaga. Sa druge strane, Ferrari je već sada ispred svih na polju električnog pogona. Punjenje se u odnosu na konkurente aktivira znatno kasnije na pravcima”, piše nemački Auto Motor und Sport.
Ferrari se do sada uglavnom borio sa McLarenom za treće mesto u šampionatu, dok su Mercedes i Red Bull imali jasnu prednost.
VN Monaka je bila izuzetak, najviše zbog toga što snaga motora na toj stazi nije presudna.
U Mercedesu su još pre tog trkačkog vikenda procenili da će Ferrari biti pretnja, pogotovo što šasiji italijanskog proizvođača odgovaraju sporije krivine.
“Ferrari je u Monaku čak imao bolid za pobedu. Ipak, za takve njihove performanse je najviše bila odgovorna staza. Mercedesovi inženjeri su iz GPS merenja sa prve četiri trke zaključili da Ferrari u proseku ima najbrži bolid u krivinama, posebno onim sporijim. Zaostatak od 20 konjskih snaga im u Monaku nije smetao pošto se samo 56% kruga vozi pod punim gasom.”
Pored poboljšanja motora, Ferrari je pažljivo proučavao Mercedes i naučili su da se fokusiraju na svaki detalj.
“Više ljudi sada imao odgovornost da određuje prioritete i vrši analize grešaka. Vratili su se načinu razmišljanja u kome je svaki detalj bitan. Problemi se rešavaju i ne sakrivaju se pod tepih. Moglo bi se reći da kopiraju Mercedesov sistem organizacije koji je Nemačkom timu doneo toliko uspeha prethodnih godina”, zaključuje nemački list.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.