Italijanski tim se vraća sa fabričkim timom u najjaču kategoriju šampionati izdržljivosti od sledeće sezone.
Alonso je u prvom delu prethodne decenije vozio za Ferrari i predvodio je svaki juriš italijanskog tima na titulu dok je bio sa njima.
On je tim napustio na kraju 2014. a od tada se pored Formule 1 oprobao i u drugim serijama, uključujući i šampionat izdržljivosti.
Sada mediji u Španiji prenose da bi dvostruki svetski šampion mogao da se vrati u Maranelo u 2023.
Ferrari je u petak još jednom podsetio sve da se nakon 50 godina vraća sa fabričkim timom na Le Man i to u najjačoj kategoriji hiperautomobila.
50 years later… We’re coming back!
The countdown is on for the 2023 #LeMans24.Discover more 👉 https://t.co/KOjEv7hbwZ @FIAWEC @24hoursoflemans #LMH #WEC #Ferrari #FerrariRaces pic.twitter.com/9xO8S6eMGq
— Ferrari Races (@FerrariRaces) June 10, 2022
Oni su uz to objavili i prvu sliku novog automobila sa kojim će se takmičiti, a prvi kandidat za mesto u vozačkoj postavi je Fernando Alonso.
Još uvek nije poznato šta će Alonso raditi sledeće sezone. Zna se da bi njega u timu mogao da zameni mladi Oscar Piastri, ali poslednje glasine govore da je mladi vozač postigao dogovor sa Williamsom gde bi od sledeće sezone zamenio Nicholasa Latifija.
U tom slučaju bi Alonso verovatno ostao još godinu dana u Formuli 1, a Alpine svakako ne želi previše da prolongira promociju svog mladog vozača u svoj prvi tim.
Ukoliko glasine u vezi Williamsa nisu tačne, moglo bi da se dogodi da Alonso ostane bez mesta u F1, što bi mu otvorilo vrata prelaska u Ferrari i povratka u Le Man gde je već slavio dva puta.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.