Instalacija novog simulatora je obavljena ove nedelje u novoj zgradi u krugu fabrike.
Tokom narednih dana će novi simulator biti kalibrisan, a onda se očekuje da u septembru nakon letnje pauze krene pravi rad, koji će prvenstveno biti fokusiran na razvoj projekta 674, odnosno bolida za 2022.

Postojeći simulator će nastaviti da se koristi za razvoj SF21 i pripreme za trkački vikend, a pristup će imati i vozači Ferrarijeve akademije mladih vozača.
Novi simulator predstavlja apsolutni vrhunac svega što je trenutno u upotrebi u svetu. Specijalni ekrani okružuju vozača punih 360 stepeni, imaju minimalni odziv, a simulator ima ubedljivo najširi propusni opseg od bilo čega dostupnog na tržištu.
Baziran je na potpuno novom konceptu i rezultat je saradnje Scuderie Ferrari i britanske kompanije Dynisma koju vodi bivši Ferrarijev inženjer Ashley Warne. Simulator je proizveden ekskluzivno za ekipu iz Maranela.

„Simulacije i digitalne tehnologije će igrati sve veću ulogu u razvoju bolida Formule 1 i verujemo da smo napravili najbolji mogući izbor kada smo rešili da stvorimo alat, koji će nam omogućiti da napravimo ogroman iskorak na ovom polju.”
„Odabrali smo kompaniju Dynisma. Projekat je bio u izradi dve godine i sada smo spremni da počnemo da ga koristimo na projektu 674, što je interno ime za bolid za 2022.“, izjavio je Gianmaria Fulgenzi, šef lanca snabdevanja u Ferrariju.
Ferrari je bio poznat po tome da je umeo da kuburi sa svojim simulatorima u vreme dok je u timu bio Fernando Alonso. Prethodnih godina se međutim podaci dobro poklapaju sa onim što tim dobija na stazi i Ferrari konačno može da se osloni na ovaj alat koji je u modernoj Formuli 1 od presudnog značaja, pogotovo ako dođe do zabrane korišćenja vazdušnih tunela.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.