U haosu na startu u Mađarskoj trku je ranije završio i Charles Leclerc.
Vozač Ferrarija dobio je udarac na prilazu prvoj krivini od strane Lenca Strolla odmah na startu trke na Hungaroringu, posle čega je morao da odustane. Sa druge strane Carlos Sainz je uspeo da posle Vettelove diskvalifikacije završi na podijumu.
Ipak, Ferrari veruje da timovi koji su krivi za udese trebalo bi da plate štetu onima koji su bili kolateralna šteta.
“Mislim da će ovo biti tema za diskusiju u bliskoj budućnosti sa ostalim šefovima timova, FIA-om i F1.” kazao je Mattija Binotto za Autosport.com. “Očigledno, ako niste krivi, a imate veliku štetu pravilo o ograničenju budžeta zadaje sve više brige.”
Tako je Red Bull potrošio 1.8 miliona dolara na popravku Verstappenovog bolida posle Silverstona dok će posle Mađarske morati da uloži u popravku teže oštećenog bolida Sergia Pereza.
“Da li trebamo da pravimo izuzeća od ovoga? Nisam siguran da je to rešenje. Mislim da je to teža situacija za praćenje.” kazao je šef Ferrarija. “Ali ako imamo čistu situaciju da je neki vozač kriv, onda bi njegov tim mogao da plati štetu ostalim timovima za potrebne popravke. Tako bi vozači bili odgovorniji.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.