Šef tima potvrdio je da oni već uveliko rade na ovom poslu.
I ako se pojedini delovi šasije već nalaze u zavšnoj fazi dizajniranja, tim iz Maranela je već krenuo sa proizvodnjom bazičnog dela bolida. Pošto svi znamo da nas naredne sezone očekuje velika promena pravila, timovi su ovoga puta imali dosta više vremena za razvoj.
“Projkeat za 2022. napreduje.” potvrdio je Binotto. “U ovo vreme završavamo sve poslove oko finaliziranja geometrije šasije, kao i celog koncepta bolida, izgleda vešanje i sistema za hlađenje. Koncept je sada dosta napredan i kada je on sada u fazi zamrzavanja onda smo krenuli sa proizvodnjom šasije. Sada je vreme da nastavimo da radimo na izgledu bolida, kao što su delovi aerodnimike.”
Pored toga Ferrari radi i na razvoju nove pogonske jedinice kao i da sprema poboljšanu verziju agregata za ovu sezonu. Od naredne sezone pored promene aerodnimačkih pravila imaćemo i zamrzavanje razvoja agregata koje bi trebalo da traje do 2026.
“Puno radimo i na pogonskoj jedinici za 2022.” dodao je šef tima. “Ona će biti potpuno novog dizajna. Primarni cilj je da smanjimo naš zaostatak. Ovo je ključan momenat, ne trebamo samo da poboljšamo performanse već i da homologiramo agregat kako bi bio dobar i na polju pouzdanosti.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.