Italijanski tim spremio je novu verziju hibridnog sistema.
Pošto ove sezone u tehničkom pravilniku piše da proizvođači agregata nemaju prava da razvijaju svoju pogonsku jedinicu, osim samo kada je u pitanju problem sa pouzdanošću, to ipak nije važilo za neke komponente. Naime, prvi deo agregata morao je da bude specificiran do 1. marta osim hibridnog sistema koji sadrži MGU-K komponentu, bateriju i kontrolnu jedinicu na kojima može da se radi do 1. septembra.
Ipak, tim iz Maranela je u prvom delu sezone imao problema sa svojim motorom, što ih je na kraju skupo koštalo, ali je Ferrari uveren da su uspeli da naprave poboljšanja.
“Da, očekujemo poboljšanja na hibridnom sistemu koji će nam pomoći u ovom periodu kada je zamrznut razvoj motora. Naporno radimo na tome, ali to neće biti stvar koja će preokrenuti situaciju.” kazao je Mattija Binotto za italijansku verziju sajta Motorsport.com.
Takođe, šef Ferrarija rekao je da će pokušati da iskoristi situaciju pošto će sada imati više pogonskih jedinica u rotaciji.
“Ne bih rekao da nam je ovo bila strategija, već posledica.” dodao je Švajcarac. “U slučaju koji je imao Lewis Hamilton (prošle sezone) ne mislim da je to bilo unapred određeno. Najbolje je da imate najjači i pouzdan motor.”
Kada timovi preuzmu svoje specifikacije agregata koje su pod pečatom od 1. septembra, ova konfiguracija pogonske jedinice pratiće ih sve do 2025. pre nego što na snagu stupe nova pravila i novi motori od 2026. godine.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.