Italijanski tim i pored ograničenog razvoja je ovog puta napravio radikalne promene.
Prošle godine Ferrari je imao jednu od najlošijih sezona u svojoj modernoj istoriji, pa jednostavno nije želeo da se ovakva stvar ponovi.
“Ova sezona nam prezentuje puno izazova, pa smo tako mislili da nove boje može nam doneti neki novi restart iz prošlosti ka budućnosti.” kazao je Mattija Binotto. “Zadnji kraj podseća na bordo cvenu boju prvog Ferrarija a kada idete ka prednjem delu onda je to nijansa koju smo koristili poslednjih par godina.”
Prvi čovek za razvoj šasije Enrico Cardile izjavio je da je tim učinio velike napore kako bi ove sezone uspeli da naprave preokret.
“Kada smo počeli sa SF21 projketnom, prvi cilj je bio da indetifikujemo oblasti na starom bolidu na kojima želimo da se fokusiramo i napravimo radiklane promene. Odlučili smo se za zadnji kraj, dizjanirali smo novi menjač i vešanje. U prilog tome, sa kolegama za razvoj agregata uspeli smo da napravimo mnogo tanji zadnji kraj. Takođe, izmene je pretrpeo i sistem za hlađenje. Aerodinamika je bila oblast koja je bila najviše pogođenja promenom, pa smo ove imali dva cilja a to je da povratimo što više prijanjanja i smanjimo sam otpor vazduha. Zbog toga smo razvili i novo prednje krilo sa novim nosem bolida, ali sama šasija i prednje vešanje je uzeto sa prošlogodišnjeg bolida.”
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.