Italijanski tim imao je velike zamerke na ovu temu.
Kako prenosi Corriere dello Sport tim iz Maranela rešio je da se na kraju složi sa predlogom novog tehničkog pravilnika za pogonske jedinice koje će u šampionat doći 2026. godine. Glavni problem Ferrariju upravo je bio Red Bull, koji je za ovu priliku dobio status novog proizvođača, a to donosi određene benefite u cilju što bolje pripreme, dok je italijanski tim smatrao da tim iz Milton Kinsa ne treba da imaju ovu privilegiju jer su otkupili intelektualnu svojinu postojećeg proizvođača, odnosno Honde.
Inače, tim iz Maranela je za sada propustio dva roka da se prijavi za učešće u šampionatu kao i da prema nekim navodima njima zbog toga nije bilo dozvoljeno da prisustvuje sastanku koji je održan u vezi novih tehničkih pravila. Za sada kao dobavljači agregata za 2026. već su se prijavili Audi, Alpine, Honda (HRC), Mercedes, Red Bull, a sada se čeka i zvanična potvrda Ferrarija.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Ovi moji zabari potpuno neodlucni, kad imaju motor nemaju sasiju, kad imaju sasiju ne valja turbo, daj bre sastavite se vise Horner i ekipa vas kidaju kako god…
Ништа од Ферарија још 10 година.Израдише их..
Hoće i oni da nešto dobiju zato odlažu