Novi delovi koje je Ferrari doneo u Singapur su potpuno preokrenuli formu Italijanskog tima na sporijim stazama i omogućili Leclercu da dođe do nove pol-pozicije.
Prvi deo kvalifikacija je pripao Bottasu koji je kao i Hamilton imao prvo pokušaj na srednje-tvrdim, a potom i na mekim gumama. On je vozio 1m37.317, dve desetine brže od Hamiltona i sedam desetinki ispred Leclerca, koji je tokom većeg dela Q1 držao čelnu poziciju.
Staza se ubrzavala kako se sesija bližila kraju pa je viđena dobra borba za pozicije u Q2.
Na kraju su najslabija vremena imali Kvyat, Stroll, Grosjean, Russell i Kubica.
Timovi su u Q2 ponovo imali po dva pokušaja, oba puta na mekim gumama, a ovoga puta je Leclerc diktirao tempo. On je sa krugom 1m36.650s bio sedam stotinki brži od Vettela koji je od jednom pronašao tempo, dok je Hamilton zaostao skoro tri desetinke na trećem mestu.
Druga runda krugova je ponovo bila brža zbog evolucije staze, a najslabija vremena zbog kojih im je izmakao plasman u Q3 su imali Perez, kome je deseto mesto izmaklo za četiri stotinki, Giovinazzi, Gasly, Raikkonen, koji je imao kontakt sa zidom i Magnussen.
Vettel je nakon prvog pokušaja ostvario vreme od 1m36.437s što je bilo ubedljivo najbolje vreme kvalifikacija, a Leclerc je zaostao tri desetinke. Verstappen je bio treći, dok su Mercedesi potpuno izgubili balans i zaostali čak sekundu za liderom.
Ipak, u drugom pokušaju, Leclerc je imao čistiji izlazni krug i vozio je 1m36.217s što je bilo dovoljno za pol poziciju ispred Hamiltona, koji se drastično popravio, i Vettela koji je imao nekoliko grešaka.
Verstappen je bio četvrti sa šest desetinki zaostatka, dok je Bottas ostao na očajnom petom mestu sa skoro sekundom zaostatka. Albon je bio šesti u drugom Red Bullu, Sainz je bio sedmi, dok su Ricciardo I Hulkenberg razdvojili Mclarena, pa će Norris strartovati kao deseti.