Tim iz Maranela opet se nalazio u situaciji da brzo donese taktičku odluku.
Inaki Rueda, glavni strateg tima objasnio je da su se oni opet imali još jedan težak izazov. Naime, Charles Leclerc je ubedljivo vodio trku ispred Maxa Verstappena kada su se obojica nalazili na tvrdim gumama sve do 58. kruga kada je Carlosa Sainza izdao motor. Zbog toga sudije su uvele stanje virtuelnog sigurnosnog automobila pa se tako u taktičkom smislu otvorio još jedan prostor za mogući servis. Na ovaj način preostali Ferrari bio je ugrožen zbog čega je tim morao da donese pravu odluku.
“Nažalost, Carlos je imao problema sa motorom u momentima kada je trebao da obiđe Verstappena posle čega je izbačeno stanje virtuelnog automobila.” kazao je Rueda. “Tada smo trebali da odlučimo šta ćemo sa Charlesom. Da li da ostane na novim tvrdim gumama ili da dođe po nove medijum pneumatike? Činjenica je da je Verstappen imao dosta starije tvrde gume a mi smo bili pod pritiskom i uzeli nove medijum jer smo bili sigurni da će on uraditi isto. Naši mehaničari odradili su veoma dobar servis. Bilo je to ispod tri sekunde.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.