Poznato je da će tim iz Maranela učiniti velike promene na svom novom projektu.
Ferrari je za 13. februar zakazao svoju prezentaciju novog bolida. Inače njegovo pravo ime još nije otkriveno pa ovaj projekat nosi ime 676 a za koga znamo da će imati 95% različitih komponenti od svog prethodnika.
Po novim pravilima za 2024. predviđeno je da će zadnji deo poda biti podignut za 15mm kao i da ćemo imati izmenu na difuzoru od 10mm, što će svakako biti određen izazov za dizajnere.
Kako prenosi Formu1a.uno, Ferrari je prema podacima iz vazdušnog tunela pronašao 30 dodatnih poena na prianjanju, što je 9% prianjanja, a sve to verdi čak četiri i po desetinke. Ipak, to se samo odnosi na aerodinamički benefit, ali pitanje je koliko će tim uspeti da ovu novu prenost prenese na stazu zajedno sa ostalim tehničkim faktorima.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Sada kažu da imaju i 6kg manje nego 2023. Videcemo, mozda je ipak Vaserov plan poceo polako da deluje, ko zna sta se zapravo desilo prošle godine u tehničkom odeljenju.
Pričate gluposti!
I prosle godone su nasli dodatne snage iz goriva 😁 Do prve 3 trke pricaju price, na 4-oj se okrecu iducoj sezoni
Baš tako
Alisonu dati milione
Ferrari ima prednost u odnosu na konkurenciju do prve trke i tu je kraj.
I kao po običaju gume ce trpeti jer su nesposobni da spuste težište kao RB. Ferari propao 😁