Oba ova tima odlučila su se da odrade određene promene na svojim novim znakovima.
Sam Ferrarijev logotip je u poslednjih deset godina bio pod uticajem njihovog “nevidljivog” sponzora Malbora, koji se od 2006. nalazio i na samom znaku italijanske ekipe. Ali ipak, brend koji poseduje Philip Morris odlučio je da da prostor i drugim brendovima koji i nemaju tako veze sa konzumiranjem duvanskih proizvoda, kao i da će se raditi na promociji IQOS (I Quit Ordinary Smoking) brenda. Kako se navodi Ferrari je u septembru obnovio svoj ugovor sa Malborom koji se procenjuje na 160 miliona dolara godišnje, ali se italijanski tim opredelio da vrati svoj legendari logotip sa propetim konjićem.
Interestingly, Ferrari have changed the logo everywhere today 👀🤔 pic.twitter.com/i5x8FGlzqZ
— Gianluca D'Alessandro (@Gianludale27) January 1, 2018
Sa druge strane i Red Bull je prikazao svoj novi logo, koji izgleda u skladu sa najavama, odnosno u imenu tima javlja se brend i glavni sponzor Aston Martin.
Meeting the new #F1 year, with a fresh new look 👊 @astonmartin pic.twitter.com/AvFsC7fIC7
— Red Bull Racing Honda (@redbullracing) January 2, 2018