FOM želi da na svaki mogući način napravi što veći događaj.
Kako prenosi nemački portal Auto, Motor und Sport, veoma je moguće da u nekoj budućnosti nemamo upotrebu virtuelnog sigurnosnog automobila. Na ovaj način vozači su i pored nekih incidenata na stazi mogli da zadrže prednost ali i da profitiraju, jer oni koji se nađu odmah pored pitlejna na kraju su izlazili sa većom razlikom u odnosu na konkurente. Zbog toga razmatra se opcija da se omogući samo izlazak sigurnosnog automobila. Takođe, završetak trke iza ovog auta više ne bi bio moguć.
Na polju DRS-a mogle bi da se dogode određene promene. Tako bi posle restarta trke ova pomoć vozačima odmah bila na raspolaganju umesto što danas čekaju tri kruga kako bi se dobila dozvola za njegovu upotrebu. Ovaj izvor navodi da bi mogli da gledamo i drugačiju raspodelu ovog sistema na trci, pa umesto zone možda imamo upotrebu po sekundama po krugu. To bi nešto slično push-to-pass sistemu koji se koristi u Indikaru.
Formula 1 je potvrdila da ćemo 2023. imati šest sprint trka a 2024. mogli bi smo da gledamo još jednu izmenu. Naime, vladajuće telo želi da izbaci nepotrebne trening sesije, pa bi tako mogli da imamo i još jedne kvalifikacije i to za sprint trku. Tako bi prema ovome u petak mogli da imamo jednu trening sesiju i kvalifikacije za sprint trku, subota bi bila rezervisana za kvalifikacije za nedeljnu trku a kasnije bi se održala i sprint trka, dok bi nedelja ostala po starom, odnosno tada bi bila održana glavna trka.
Šta će se od toga desiti ostaje da vidimo …
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Treba menjati da bi trke bile sve atraktivne. Ovo nije loša priča za dugme za preticanje kao u indy car u