Francuski tim je posle trke za VN Štajerske uložio žalbu na legalnost bolida iz Silverstona.
Renault i Racing Point određeno vreme bili su veoma bliski prijatelji u borbi za vrh na sredini grida, jer im je Haas bio najveći protivnik. Ipak, ove veza se promenila tokom VN Japana 2019. kada je Racing Point uložila protest baš na kočioni sistem Renaulta. Da stvar bude još gora, francuski tim je diskvalkifikovan sa te trke i izgubio važne poene.
Sada, tim iz Enstona jako želi da uzvrati udarac, pa je posle VN Štajerske uložio žalbu na takođe kočioni sistem kanadskog tima, pre svega na njegove usisnike. Na raznim fotografijama može se videti da su delovi slični, možda i isti, ali Renault veruje da može da dokaže da su i unutrašnji delovi ovog sistema identični onima koje je koristio Mercedes.
To sada možda otvara i novo pitanje. Naime, svi delovi, osim standardnih, moraju da budu dizajnirani pojedinačno od strane svakog tima, pa je nelegalno da Racing Point preuzme isti deo od Mercedesa. To bi prema nekim navodima značilo da je nemački tim dao svom klijentu priliku da pregleda ovaj sistem kako bi napravio indentičnu kopiju, što bi svakako Mercedes stavilo u nezavidan položaj.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.