Tehnički direktor Formule 1 nije previše tužan što stari tehnički pravilnik prestaje da važi.
2021. Je označila kraj starog ciklusa, koji je zapravo bio evolucija velike promene pravila koja se dogodila još 2009.
Brawnov tim je tada dominirao u prvoj sezoni sa novim pravilima, a on je sada bio jedan od glavnih ljudi koji su bili zaduženi za stvaranje novih tehničkih propisa.

„Mislim da se dosta svodi na to kako neko definiše ultimativni bolid Formule 1. Ako je to nekome brzina, onda su ovi stari bolidi verovatno ispunjavali taj kriterijum. Međutim, ako pričamo o čistom trkanju, nisu bili baš dobri. Bilo je teško pratiti vozače ispred, a ako odleti neki deo nastajali su veliki problemi. To su bile neverovatne i izuzetno komplikovane mašine. Sada imamo drugačije metodologije gde softver pravi proračune i proverava šta bi mogao da bude najbolji dizajn za određeni deo automobila. Svaki detalje je kritičan i ako se nešto i malo ošteti, bolid više ne radi kako treba”, izjavio je Brawn.

Formula 1 u 2022. potpuno menja filozofiju dizajna i sada će se sva pažnja usmeravati na efekat tla kako bi se generisalo prijanjanje.
Veruje se da bi nova formula mogla da dovede do boljeg trkanja, pošto bi količina turbulentnog vazduha iza svakog bolida bila značajno manja.
Ipak, pravi rezultati će se videti tek kada bolid izađu na stazu.

”To je bio jedan od glavnih ciljeva novih bolida. Želeli smo da budu malo robusniji, ali i jednostavniji. Nema sumnje da će timovi zakomplikovati svoje dizajne, ali mislim da možemo da napravimo dobar potez”, dodao je Brawn.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.