Oskar Pjastri je tokom trke na stazi Silverston napravio ključan potez, pretekavši Maksa Verstapena na pravcu Hangar nakon čega je u krivini Stov izgradio prednost. Ipak, trka je ubrzo neutralisana zbog izlaska sigurnosnog automobila, a drama se nastavila i nakon restarta.
Tokom drugog restarta, Australijanac je naglo zakočio baš u trenutku kada je sigurnosni automobil ušao u pitlejn, što je dovelo do toga da mu bude dodeljena kazna od deset sekundi. Incident je izazvao različita tumačenja, a direktor Meklarena Zak Braun, pokušao je da objasni okolnosti koje su do toga dovele.
Govoreći za Skaj Sports, prvi čovek ekipe iz Vokinga je istakao da situacija nije bila crno-bela:
“Sigurnosni automobil je, po mom mišljenju, povučen prilično kasno. Vozač koji vodi kontroliše restart… Mislim da je Maks ubrzao, a Oskar zakočio, što je vizuelno izgledalo gore nego što je zapravo bilo.“

Braun se pozvao na podatke iz telemetrije koji, kako kaže, nisu potvrdili ono što su gledaoci videli na televiziji:
“Telemetrija nije izgledala kao snimak s kamere. Ali, kako god bilo, to je što je. Kod ovakvih kazni uvek postoji element subjektivnosti. Vozači koče pritiskom od 130–140 PSI, pokušavajući da zagreju gume. Staza je bila mokra, poziv da se sigurnosni auto povuče stigao je kasno, sve je to bilo vrlo tesno.“
Pjastri je očigledno miljenik Zaka jer ga je Lando mogao prestići i u trci da mu nije Brovn “Spasio obraz” pozvavši ih u boks. Niko ne govori o “Sabotaži” na zameni prednje leve gume na Landovom automobilu tim više što to nije prvi put… Svaka čast Lando pobedio si na stazi na kojoj si praktično rođen.
Da je Pjastri miljenik Zaka cisto ne verujem jer realno da je Pjastri u Austriji prvi pozvan na zamenu guma dobio bi tu trku , ovako sam misljenja da je tim poklonio Landu Austriju .