Finac je uspeo da zabeleži pobedu isperd svog timskog kolege.
Zbog ranije izrečenih kazni pred početak trke stvorila se u gužva u pitlejnu. Pierre Galsy je ranije zbog nedolaska na merenje dobio start iz pitlejna, kao i Robert Kubica čiji je bolid kompletno prepravljen dok je Alfa Romeo Kimija Raikkonena pao na testu deflekcije posle kvalifikacija. Temperatura vazduha pred sam početak bila je 19 a staze 43 stepena.
Prvih deset vozača u trku krenulo je sa mekom komponentom dok je samo Charles Leclerc imao medijum gumu. Bottas je uspeo da posle prve krivine povede ispred Hamiltona i Vettela, dok je na četvrtom mestu bio Sergio Perez. Leclerc je pao na 10. mesto iza Daniela Ricciarda a posle prvog kruga Bottas je imao 2 sekunde prednosti nad Hamiltonom. Momak iz Monaka uspeo je da se brzo probije do 8. pozicije dok je Sebastian Vettel polako gubio priključak za vozačima Merecdesa.
U petom krugu Max Verstappen uspeo je da na pravcu obiđe Sergia Pereza i domogne se pete pozicije dok je odmah iza njih bio Charles Leclerc. Momak iz Monaka je krug kasnije učinio istu stvar kao i vozač Red Bulla. Raikkonen je u 7. krugu prvi otišao do boksa i uzeo medijum komponentu. Leclercu trebao je jedan krug da sustigne Maxa Verstappena pa je tako u 10. krugu obišao Holanđanina i došao do 4. mesta. Tada je Riccirado odlučio da ode do boksa i stavi medijum pneumatik a istu stvar učinio je i Sebastian Vettel. Valtteri Bottas je ispratio ovaj trend i u 12. krugu uradio servis gde se odlučio za istu taktiku kao i vozač Ferrarija, kao i Lewis Hamilton koji je odmah otišao za timskim kolegom. To je omogućilo Charlesu Leclercu da preuzme prvo mesto.
U 14. krugu i Max Verstappen primenio je istu taktiku prilikom zamene pneumatika, a Sebastian Vettel krenuo je da beleži najbrže krugove i tako dosta se približio Lewisu Hamiltonu. Bottas je sa novijim pneumaticima uspevao da smanjim zaostatak za Leclercom dok je Hamilton uspeo da se odvoji od Vettelovih napada. Max Verstappen nije uspeo da isprati tempo vodeće četvorke. U 24. krugu vozači Merecdesa počeli su da se žale na stanje pneumatika, pa je tako Vettel uspeo da u samo dva kruga smanji zaostatak za 7 desetinki dok je Max Verstappen imao seriju brzih krugova.
Valtteri Bottas je uspeo da u narednih par minuta smanji zaostatak za vodećim Lecrecom na samo 1.3 sekunde, dok je se Hamilton našao u DRS zoni svog timskog kolege. U 31. krugu Leclerc je na ulazu u prvu krivinu izgubio prvo mesto od Bottasa dok su incidet imali Ricciardo i Kvyat, kada su stali u zaostavnoj zoni. Hamilton je takođe po istom receptu obišao Leclerca kao i Vettel dok je Daniel Ricciardo zbog oštećenja odustao sa trke.
U 34. krugu Charles Leclerc otišao je na svoj obavezni servis i stavio meke gume i vratio se na 6. mesto iza Pierrea Gaslya koja je obišao samo krug kasnije. Iako je imao mekšu komponentu, vozač iz Monaka nije uspevao da ide brže dok je pomenuti Galsy morao da odustane zbog problema sa motorom. Upravo zbog toga na stazi je izbačeno stanje virtuelnog sigurnosnog automobila. Baš u tim momentima i Roman Grosjean odvezao je svoj Haas do garaže.
Na 10. krugova do kraja trka je ponovo puštena a Sebastian Vettel je u ovim momentima bio najbrži na stazi. Ipak, vozači Merecdesa dodali su gas, ali je Bottas imao malu prednost u odnosu na Hamiltona. Charles Leclerc odlučio se da ode na još jedno zsutavljene i uzme medijum pneumatik kako bi mogao da zabeleži najbrži krug na trci. Hamilton je u poslednja tri kruga došao u Bottasovu DRS zonu. Finac je uspeo da na kraju odoli pritisku svom kolege i tako pobedi na trci u Bakuu dok je iza njih na treće mesto došao Sebastian Vettel. Četvrti je bio Max Verstappen, peti Charles Leclerc dok su u prvih deset bili još i Perez, Sainz, Norris, Stroll i Raikkonen.