Trening je obeležio odličan tempo Mercedesa, Red Bulla, Ferrarija i AlphaTaurija, koji su bili u svega tri desetinke.
Nakon instalacionih krugova je odmah krenula akcija i viđeno je dosta promena u vremena, najviše zbog evolucije staze.
Na vrhu su se smenjivali vozači Mercedesa, Sainz i Perez. Vremena su vrlo brzo padala prvo ispod 1m20s, pa kasnije i ispod 1m18s.
Sainz je bio taj koji se učvrstio na vrhu sa 1m17.682s, dve desetinke ispred Hamiltona i Verstappena.
Nešto kasnije je na stazu izašao Gasly, koji se nakon nekoliko pokušaja probio prvo na drugo, a potom i na prvo mesto sa 1m17.470s
Polovinom sesije su vozači koji su bili u akciji od starta počeli da se vraćaju na stazu, ali Hamilton i Verstappen nisu uspevali da voze najbolje vreme u svojim prvim krugovima. To je ipak pošlo za rukom Bottasu, koji je sa 1m17.396s.
Dvadesetak minuta pre kraja se dogodio čudan incident kada je Perezu eksplodirao zadnji levi točak nakon čega je ostao zaglavljen na stazi, a stotinak metara posle njega je stao i Ocon, kojem je otkazao desni deo prednjeg vešanja.
Zbog njihovih bolida je istaknuta crvena zastava, a malo pre toga je Sainz postavio novo najbolje vreme koje je iznosilo 1m17.296s, 0.035s ispred Verstappena i ravno desetinku ispred Hamiltona.
Sesija je nastavljena dvanaest minuta pre kraja, a vozači su odlučili da to vreme provedu na mekim gumama.
Tako je viđeno nekoliko promena u vrhu, a šest vozača je uspelo i da spusti vreme ispod 1m17s.
Na kraju je Bottas imao najbolje vreme na prvoj sesiji sa 1m16.564s, što je bilo 0.041s ispred Hamiltona i 0.058s ispred Verstappena.
Odličan je u finišu bio Leclerc, koji je dobar deo sesije prosedo u garaži. On je na kraju bio četvrti, dve desetinke iza Bottasa, Gasly je bio peti, dok je Sainz na šesto mestu zaostajao samo tri desetinke za Bottasom.
Alonso je sa zaostatkom od skoro devet desetinki bio sedmi ispred Strolla, Latifija i Ricciarda.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.