Nemački tim ponovo nije delovao ubedljivo, a Bottas je tek u finišu sesije nakon dva pokušaja na C5 komponenti ostvario najbolje vreme.
Ricciardo je na kraju današnje prve sesije imao najbolje vreme od 1m32.215s postavljeno na C3 gumi. On je u nekoliko navrata razmenjivali najbolja vremena sa Alonsom, ali je Španac u tim trenucima koristio samo tvrdu C2 komponentu.
Alpine je generalno u Alonsovim rukama izgledao odlično i treba istaći da je on i najviše impresionirao tokom prepodneva.
Perez nije delovao potpuno sigurno u Red Bullu, ali je ipak na C2 komponenti ostvario treće vreme ispred Latifija na C4 i Tsunoda na C3.
Sainz je u prvoj polovini dana vozio za Ferrari i delovalo je kao da nije pronašao pravi balans, dok je Mazepin ponovo prešao odličnu kilometražu za Haas.
Hamilton je ponovo imao problematičan dan. Mercedes Je u njegovim rukama ponovo bio nestabilan, a u jednom trenutku je izazvao i prekid sesije nakon što je izleteo u krivini 13 i zaglavio se u pesku.
Giovinazzi je nakon sporog početka dana prikupio sjajnu kilometražu za Alfu, bez reprezentativnog vremena, dok je Vettel kao Bottas juče izgubio skoro celu svoju polovinu dana u bolidu zbog problema sa menjačem.
Druga četvoročasovna sesija je donela dosta testiranja sa većom količinom goriva. Ipak, bilo je i onih koji su vozili i veoma brze kvalifikacione krugove, pogotovo u poslednjih sat vremena.
Nekoliko vozača se smenjivalo na vrhu, a na kraju je Bottas bio taj koji je u poslednjih dvadeset minuta postavio najbolje vreme od 1m30.289s i to na najmekšoj C5 komponenti.
Druga pozicija je pripala Gaslyju, treća Strollu, a oni su kao i Bottas koristili najmekše gume. Norris je završio kao četvrti, ali ma C4 komponenti, dok je na odličnom petom mestu bio Giovinazzi sa najmekšim dostupnim gumama, pola sekunde iza lidera.
Leclerc je u poslednjih deset minuta isprobao C5 gume, ali nije napredovao koliko i ostali u odnosu na C4 vreme, pa je ostao šesti, desetinku iza Giovinazzija.
Latifi je bio na iznenađujućem šestom mestu 1.3s iza Bottasa na C4 gumi.
Perez za razliku od ostalih nije jurio vremena pa je ostao osmi ispred najbržeg čoveka sa prve sesije Daniela Ricciarda. Meksikancu se na nešto više od sat vremena pre kraja potpuno raspala leva strana poklopca motora u trenutku kada je na pravcu izašao iz zavetrine Latifija i krenuo da ga pretekne. Zbog toga je sesija korala da bude na kratko prekinuta, kako bi se staza očistila.
Alonso isto nije jurio vremena pa do kraja sesije pao na deseto mesto, a iza njega su redom završili Tsunoda, Schumacher, Sainz, Mazepin, Hamilton i Vettel.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.