Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Bottas demolirao konkurenciju na Albert Parku

Finac je zahvaljujući fantastičnom startu odmah preuzeo prvo mesto, a njegova pobeda se nakon toga ni u jednom trenutku nije dovodila u pitanje.

Hamilton je prilično loše startovao što je odmah omogućilo Bottasu da preuzme prvo mesto, dok je Vettel nakon inicijalnog napada u prvoj krivini ipak ostao treći. Nemac se našao pod pritiskom timskog kolege u prvoj krivini, ali je na kraju Monašanin ostao peti iako je u jednom trenutku bio ispred četvrtoplasiranog Verstappena.

Problem na samom startu je imao Daniel Ricciardo koji je imao odličan start, ali mu je u jednom trenutku nestalo prostora, samo je jednim malim delom bolida pri punoj brzini izleteo na travu i već to je bilo dovoljno da izgubi dobar deo prednjeg krila, pa je već na početku drugog kruga morao u boks.

Bottas je na čelu prilično mirno vodio trku sa preko dve sekunde prednosti u odnosu na Hamiltona, dok je Vettel imao sličan zaostatak iza Hamiltona.

U 11. krugu je viđeno prvo odustajanje, a žrtva je bio Carlos Sainz kojem je otkazao Renaultov motor.

Prvu redovnu zamenu guma je obavio Kimi Raikkonen u 13. krugu i on je prešao na srednje gume i pao je na šesnaesto mesto iza timskog kolege Giovanazzija.

U 15. krugu, Vettel je prešao takođe na srednje gume, a istu tragediju je imao i šestoplasirani Magnussen.

Vettel se vratio na peto mesto iza Grosjeana, a na njegov potez je već u sledećem krugu odgovorio Hamilton.

Loš pit-stop je imao Romain Grosjean čiji tim mehaničara je imao problem sa prednjom levom gumom, a Francuz je kao rezultat izgubio pet pozicija.

Situacija sa tempom i gumama se potpuno promenila oko 20 kruga. Bettas, i Verstappen koji su ostali duže na stazi sa mekim gumama su iznenada počeli da pojačavaju tempo i stvaraju prednost po krugovima u odnosu na Hamiltona i Vettela.

Finac je konačno zamenio gume u 24. krugu i vratio se preko deset sekundi ispred timskog kolege Hamiltona.

Verstappen je u boks otišao dva kruga kasnije i on se vratio oko dve ipo sekunde iza Vettela.

Leclerc je poslednji od vodećih otišao na promenu guma tačno na sredini trke u 29. krugu, a on je za razliku od ostalih prešao na tvrde gume.

U 31. krugu Verstappen potpuno sustiže Vettela na svežijim gumama, neuspešno napada u prvoj krivini, ali koristi bolji izlaz i u sledećoj obilazi Vettela za treće mesto.

Situacija na stazi se nakon toga primirila, a Vettel počeo postepeno da gubi tempo i on je potpuno ispao iz trke za eventualni podijum.

Sve se činilo da Verstappen priprema napad na Hamiltona u finišu trk, ali je nekih osam krugova pre kraja izleteo u prvoj krivini i prešao preko trave zbog čega je izgubio dragoceno vreme.

U finišu je Vettelov očajan tempo omogućio Leclercu da ga potpuno sustigne, ali na kraju ipak nije viđena borba za četvrto mesto.

Bottas je na kraju pobedio sa preko dvadeset sekundi prednosti, a pored pobede je ostvario i najbolji krug trke što mu je donelo i 26. bod. Hamilton je morao da se zadovolji drugim mestom, dok je Verstappenovo treće mesto u Red Bullu donelo prvi podijum hondi još od 2006.

Vettel i Leclerc su morali da se zadovolje tek četvrtim i petim mestom u Ferrariju koji je danas izgledao tromo. Šesti je završio Magnussen, sedmi, Hulkenberg, osmi Raikkonen, deveti Perez, dok je poslednji bod osvojio Kvyat koji se poslednju trećinu trke neverovatno branio i odbranio od Gaslyja koji je imao svežije gume.

Sledeća trka je na programu za dve nedelje kada se vozi Velika Nagrada Bahreina.

(Diskusija)

Leave a Reply