U Ferrariju veruju da su uglavnom rešili problem koji su imali sa gumama, a sada je fokus na umanjenju efekta prljavog vazduha na SF 21.
Italijanski tim je ostao u šoku nakon VN Francuske kada su se suočili sa neverovatnim problemima sa prednjim gumama. Ferrari je tada sa oba bolida završio van bodova i tim je odmah počeo da analizira zašto su problemi nastali i da li ih je moguće rešiti bez donošenja novih delova.
Oni su ipak uspeli sve da reše boljim podešavanjem bolida i rezultat se video već na Silverstonu, koji je po prirodi sličan stazi Pol Rikard.
Ferrari je imao sjajan tempo u britaniji i Leclerc je čak bio u trci za pobedu, a Binotto kaže da je jedan od razloga dobrog tempa Leclerca bilo to što je imao čistu stazu pred sobom.
„Charles je mogao da diktira svoj tempo u Britaniji, a Carlos je za to vreme bio zaglavljen iza drugog vozača u turbulentnom vazduhu. Ipak, kada je i Carlos imao čistu stazu, mogao je da prati Leclercov tempo. Sada bi trebalo da vidimo šta možemo da uradimo po pitanju balansa kada smo u prljavom vazduhu. Lewis i Max su i dalje sigurno brži, ali mislim da smo se jako lepo vratili posle Francuske i to je najvažnije. Ekipa je pokušala sve da razume probleme i evo već par trka imamo jako dobar trkački tempo, što nam je bila mana na početku sezone“, izjavio je Binotto.
Ferrari u šampionatu konstruktora nakon deset trka ima 17 bodova više nego što su osvojili tokom cele prošle sezone i u velikoj su borbi sa McLarenom za treću poziciju iza Mercedesa i Red Bulla.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.