Nemačka kompanija će od 2026. proizvesti svoj sopstveni agregat.
Kao što je poznato Audi je najavio da će za nešto manje od dve godine ući u Formulu 1, što znači da ga pored proizvodnje šasije očekuje i proizvodnja samog agregata i to po novim pravilima. Tim Saubera odnoso Stake F1 je već u transformaciji ka ovom projketu a vodeća palica sada je prešla u ruke bivšeg šefa Ferarija Matije Binota.
Ipak, ova 2024. godine je samo noćna mora za tim iz Hinvila jer njihov C44 ima manjak u performansama a poznato je da će vozačku postavu od 2025. činiti Niko Hulkenberg dok se ujedno čeka i potvrda kada je u pitanju njihov timski kolega.
Jasno je da je tim okrenut ka 2026. ali i ona ne bi možda na početku bila tako sjajna.
“Mislim da je to kao i sve proces učenja.” kazao je Matija Binoto a prenosi lastwordonsports.com. “Mi se takmičimo sa drugim organizacijama i proizvođačima koji su dugo ovde. Ovde je iskustvo veoma značajno. Pa tako mislim da je ovde organizacija dobra, uslovi su dobri, na programima se radi punom parom, pa je tako sve to proces koji mora da bude odrađen. Tako ja očekujem da ćemo na početku imati zaostatak (kada su u pitanju performanse motora). Koliko će on biti, mislim da nikada nećemo znati.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Pa kad su angazovali Binota, jasno je da ce biti u zaostatku. On se bas pokazao onako extra, bolje da su pokupili nekog sa ulice jer iskustvo koje on donese nece biti na nekom nivou
Audi skraćenica za audi . Ako upali dobro ide ako ne upali nikako ne ide
Hvala
Jedan član našeg sajta je u Audiju F1, ne znam da li je NenadNR ili neko drugi. Slučajno sam čuo u podkastu gde je bio gost Kastratović. Imamo čime da se ponosimo 🙂
Hvala