Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

AMuS: Klijentski timovi biće prinuđeni da budu što više samostalniji?

Kevin MagnussenKevin Magnussen, Haas, VF-24, VN Meksika 2024. / Haas Media Centre

Još jedan trač provlači se po padoku.

Još od svog dolaska u šampionat, puno ljudi pod burnim okom prate način funkcionisanja Hasa. Naime, ova ekipa ima tehničku saradnju sa Ferarijem i od kojih kupuje dosta delova, što znali da provodi manje vremena u razvoju i proizvodnju istih. Sa druge strane sličan princip koristi i VCARB koji svoje komponente nabavlja od Red Bula ali ovakva stvar ne prija njihovim konkurentima.

Timovi kao što su Vilijams, Aston Martin i Alpin (koji od 2026. prelazi na Mercedesove motore i manjače) proizvode većinu svojih delova, dok je od skora Has sklopio i tehničko partnerstvo sa Tojotom. Kako javlja Auto Motor und Sport a prenosi GPblog, postoji predlog da klijentski timovi koji sezonu završe iznad petog mesta u konkurenciji konstruktora moraju da bude više samostalniji, odnosno da u periodu od tri godine procentualno proizvode više svojih delova.

Yuki Tsunoda, VCARB, VN SAD 2024. / Chris Graythen/Getty Images/ Red Bull Content Pool

Sa druge strane manji timovi na ovaj način bili bi dosta ugroženi jer nemaju resursa ni kapaciteta da se bave razvojem, što bi ugrozilo njihovo postojanje u šampionatu.

Za sada nema zvanične potvrde ove informacije.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

Leave a Reply