Francuski tim veruje da je ovo jedna od velikih prednosti za njih.
Tehnički direktor tima Matt Harman izjavio je da to što oni ovoga puta nemaju klijenta kao što je to ranije bio Red Bull svakako velika pogodnost za njh. Inače ova dva brenda su ranije dosta sarađivala, gde su pre hibridne ere beležili odlične uspehe ali po dolasku V6 agregata njihvo partnerstvo se raspalo ponajviše zbog činjenice da agregati iz Vira-Šatijona nisu uspevali da pariraju Mercedesu i Ferrariju. Posle Red Bulla, Renault je na kratko sarađivao sa McLarenom od 2021. oni snabdevaju samo svoj fabrički tim koji danas nosi ime Alpine.
“Mislim da je ovo masivna prednost za nas, jer nemamo situacije koje bi nam odvlačile pažnju.” kazao je Matt Harman za RacingNews365.com. “Radili smo kao fabrički tim kao i da smo dostavljali naše agregate drugima i tu smo uvek imali više posla, jer takve stvari zahtevaju od nas određene kompromise kako bi bili sigurni da naš proizvod dobro radi u drugoj šasiji. Sada, to više nemamo. To je dobro jer naši razgovori se vode o primarnim principima, odnosno kako da dizajniramo motor, koja će biti njegova arhitektura i kako se on organski uklapa. Više nemamo razgovore o tim kompromisima.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Koja glupost. Pa da postoji još jedan tim to je još duplo više kilometara za razvoj i test motora i onda nebi imali takve gluposti od kvarova koje ste imali prošle godine. Ovakva izjava tehničkog direktora prosto nije normalna zato se Alpin nalazi tu gde je a sledeće godine sigurno još lošija pozicija