Gasly je ranije bio dovođen u vezu sa Renaultom, a Ocon bi mogao da se nađe pod velikim pritiskom.
Francuj je prošao kroz dosta toga u poslednjih nekoliko godina. On je nakon titule u Formuli 2 morao da čeka još godinu dana na debi u Formuli 1. Međutim, nakon osvajanja drugog mesta u Super Formula šampionatu, konačno je krajem 2017. dobio mesto u Toro Rossu. On je impresionirao sve, pogotovo u svojoj prvoj punoj sezoni tokom 2018.
Dobri rezultati su odmah bili nagrađeni prelaskom u Red Bull, ali se tamo teško snalazio, pa je vraćen u Toro Rosso nakon samo šest meseci. On je međutim ostao jak i došao je do prvog podijuma u 2019. i prve pobede u 2020. I pored takvih rezultata i generalno odline forme, Helmut Marko ga nije uzeo u obzir kada je tražio timskog kolegu za Verstappena u 2021.
Gasly je trebalo da postane lider AlphaTaurija, ali su njegovi apetiti veći. On želi da se redovno bori za pobede i da osvaja titule, a sa dolaskom Tsunode i Pereza je shvatio da bi trebalo da počne da traži mesto i van Red Bull porodice.
Sada je prema nekim izvorima Gasly već održao prve razgovore sa ekipom Alpine za 2022. Oconove trke u 2020. svakako nisu bile ništa naročito, a i ugovor mu ističe na kraju 2021, pa bi u tom slučaju moglo da se pojavi potencijalno mesto u Francuskom timu. Glasina dolazi od Twitter korisnika F1 Paddock Employee, koji je i ranije imao neke precizne informacije, ali je isto tako imao i trenutke kada je grešio.
Holandski novinar Louis Dekker je rekao da ovakav scenario moguć i da je Gasly već prošle godine razgovarao sa tada Renaultom i da je Ocon bio pod pritiskom.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.