Šef francuskog tima objasnio je glavnu razliku između njih i Mercedesa.
I dok je nemački tim uzeo 10 titula u poslendjih pet godina, Renault pokušava da u poslednje tri godine ozbiljnije uhvati korak sa vodećima. U intervjuu koji je dao za Auto Motor und Sport, Cyril Abiteboul izneo je neke zanimljive podatke:
“Budžet sa kojim mi funkcionišemo je za oko 60% manji od onoga što troši Merecdea. To je za nas hendikep, ali kada na snagu stupi pravilo za ograničenje budžeta onda će to postati naša snaga. Da sada krenemo u lov za Mercedesom to bi za nas bio preveliki izazov. Novac koji troše vodeći timovi su za nas neprihvatljivi. Činjenica je, da odkada je novac počeo da igra ulogu u trkanju, to je pre svega izraženo na polju snage motora, tako da nije čudno da oni sada kaskaju u ostalim oblastima.”
Priča se da Mercedes troši oko 500 miliona dolara po sezoni dok sa druge strane Reanult odvaja oko 200 miliona.
“U ovom momnetu, mi smo bili 1.5 sekundu u zaostatku za pol pozicijiom. To moramo da smanjimo za 50%. Na kvalifikacijama ove godine imali smo zaostatak od oko 40KW. To je mnogo, jer su klijentski timovi Mercedesa i Ferrarija uspevali da se u Abu Dabiju kvalifikuju na sedmo mesto, što pokazuje da mi imamo bolju šasiju od naših konkurenata. Ali ona nije toliko dobra kao kod vodeće trojke. Istina, fokus je na razvoju motora.” dodao je šef Renaulta.