Nemački tim je na nekin način obelodanio kako funkcionišu njihove pogonske jedinice.
Tokom VN Australije glavna tema posle kvalifikacija bili su Mercedesovi modovi motora, koji je na šaljiv način pokušao da objasni i Lewis Hamilton. Ferrari i Red Bull mogli su da tokom treninga pariraju Mercedesovom tempu ali je na kvalifikacijama aktuelni šampion postavio najbrže vreme u istori na stazi Albert Park, koji je sa druge strane za šest desetinki bilo bolje od kruga Kimija Raikkonena. Hamilton je ovom prilikom demantovao da je koristio specijalne modove i tvrdio je je ista podešavanja agregata koristio u Q2 i Q3.
Sada, Mercedes je objasnio da tokom većine vikenda koristi jedan isti mod, kroz treninge, kvalifikacije i na samoj trci. Nemački tim navodi da mod zavisi od varijante velikih broja komponenti, zbog čega se neka podešavanja koriste samo u određenim delovima kvalifikacija. Tako, neke komponente rade drugačije u pojedinim trenucima i interkcijama, odnosno da agregat može da sagoreva više goriva u svoju komoru kao i da MGU-K i MGU-H na drugačiji način daju i pune se energijom. Samim tim, svi ovi modovi imaju drugačija dodatna podešavanja pre svega na MGU-K i MGU-H komponete.
Oba vozača tima su tokom trke imala određenih problema sa pregrevanjem agregata, pa je zbog toga tim morao da naredni svojim vozačima da dignu nogu sa gasa.