Prema informacijama portala The Race, Ferarijev bolid za sezonu 2026 već je oko 70% kompletiran.
Tako će se u Maranelu rad na aerodinamičkom razvoju ključnih komponenti nastaviti sve do novembra, dok su osnovni šasije i vešanje su već definisani i to prvi put pod tehničkim vođstvom Loika Sere.
Istovremeno, italijanska verzija sajta Motorsport.com prenosi da je odelenje za razvoj agregata veoma optimistično u pogledu nove pogonske jedinice. Iako se u padoku veruje da je Mercedes trenutno najdalje odmakao u razvoju agregata za novu eru Formule 1, iz Maranela poručuju da imaju dovoljno razloga da veruju kako će moći da izazovu nemačkog rivala kada nova pravila stupe na snagu 2026. godine.
Za sada nemamo potvrdu ovih informacija.
Ha ha ha. Ferari je optimistican svake sezone do prve trke i onda uoce probleme koji su nacinjeni u samom projektu i bacaj papire, skice , nacrte i kreci sa projektom za sledecu sezonu. Pravite makarone i ne petljajte se u visoku tehnologiju.
I tako od 2007 godine , fokus na sledecu godinu .