Iako su nova pravila stupaju na snagu tek za nekoliko meseci, timovi već sada koriste sezonu ovu sezonu kako bi isprobali delove koji će imati primenu i u narednom ciklusu.
Ferari, Mercedes i Meklaren među prvima su krenuli tim putem, a cilj je da se što više znanja i iskustva prenese u period velikih promena.
Šef Ferarija, Frederik Vaser, potvrdio je da oni već krenuli sa ovim procesom:
“Svi ulažemo mnogo truda u ono što možemo da zadržimo i prenesemo, a to važi i za nas i za Meklaren, i za Mercedes. Ove sezone fokus je na vešanju i na kočionom sistemu. Radi se na svim elementima koje možemo da prenesemo na narednu godinu. Aerodinamika je, naravno, prioritet, ali mi smo već mesecima potpuno posvećeni 2026. jer znamo da će se ono što naučimo ove godine direktno odraziti na budući projekat.”

I dok će aerodinamički koncepti biti u potpunosti redefinisani, napredak na mehaničkim komponentama mogao bi doneti važnu prednost:
“Kod vešanja, čim nešto razumemo, to je veliki korak napred za sledeću sezonu. Nije slučajnost da su svi timovi krenuli tim putem. Ako pogledate, Mercedes je glavni razvoj ove sezone usmerio na suspenziju. Isto i Meklaren. Mi radimo isto. Nije to odluka od juče, već logičan pravac razvoja.” zaključio je šef Ferarija.