Trke i testiranja

Noris najbrži pred kvalifikacije za VN Japana

Lando NorrisLando Norris, McLaren, VN Japana 2025. / foto: x.com/McLarenF1

Meklaren je bio najbrži i na trećem treningu, koji je ponovo bio dva puta prekinut zbog požara pokraj staze.

Vremena za gubljenje nije bilo nakon potpuno poremećenog drugog treninga, pa su timovi odmah poslali vozače na stazu. Verstapen, koji gotovo da nije vozio juče je u početku držao prvo mesto sa 1m30.397s ispred Antonelija i Sajnca, ali smo nakon samo 7 minuta imali prekid sesije zbog požara na travi koji je juče dva puta prekidao drugi trening.

Sesija je nastavljena nakon nešto manje od 10 minuta , a Meklaren, Ferari i Red Bul su već tada odlučili da montiraju meke gume. Tako je na trenutak Noris bio najbrži, pre nego što ga je Lekler nadmašio za tri ipo desetinke sa 1m29.107s. Hamilton je par trenutaka kasnije došao do druge pozicije, desetinku ipo iza Leklera, dok je Cunoda zabeležio peto vreme, sekundu iza lidera, ali i na tvrdim gumama.

Pjastri je u sledećem pokušaju vozio 1m28.768s i došao je do prvog mesta, dok je Noris vozio najbolji prvi sektor, ali je napravio grešku, pa je ostao pola desetinke iza timskog kolege.

Lekler je onda popravio svoje vreme i našao se samo 15 hiljaditinki iza Pjastrija, dok je Hamilton ostao četvrti, nešto manje od dve desetinke iza Australijanca.

Iza njih je Cunoda i dalje držao peto mesto na tvrdim gumama, ali u tom trenutku sa sedam desetinki zaostatka, dok je Rasel na mekim gumama bio dve desetinke sporiji.

To se ipak promenilo sredinom sesije kada je britanac zabeležio peto vreme sa kojim je ostao tri desetinke iza Pjastrija.

Rasel je 25 minuta pre kraja preuzeo prvo mesto sa 1m28.385s, dok su Lekler i Hamilton nakon kraće pauze u boksu napredovali na drugo i treće mesto na istom setu mekih guma.

Meklarenovi vozači su se odlučili za drugačiju strategiju pa su i u drugom izlasku na stazu uzeli nove meke gume. Prvi put su najmekšu komponentu imali i vozači Red Bula, a Cunoda je odmah izbio na peto mesto sa četiri desetinke zaostatka.

Noris je sa druge strane opet imao najbolji prvi sektor, ali je ponovo napravio grešku zbog koje mu je propao prvi pokušaj.

Verstapen je za to vreme zabeležio četvrto vreme, ravno desetinku ispred Cunode, dok je Pjastri zabeležio novo najbolje vreme od 1m27.991s.

Rasel je popravio svoje vreme na novom setu guma i našao se osam stotinki iza Pjastrija, a Noris je konačno u trećem pokušaju sastavio bolji krug i zabeležio je novo najbolje vreme od 1m27.965s.

Vozači Ferarija su u poslednjih deset minuta izašli na stazu na novim mekim gumama, ali nisu imali priliku da voze brze krugove zbog još jednog požara na travi pored staze koji je ujedno i okončalo sesiju.

Tako su Noris i Pjastri ostali najbrži za Meklaren ispred Rasela, a prvu trojicu je razdvajalo nešto više od desetinke.

Lekler je bio četvrti ispred Verstapena i Hamiltona, dok su Albon, Gasli, Cunoda i Hađar kompletirali prvih deset.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

Zapratite nas

Ostavite komentar