Sve u svemu, bitno je da je ovaj Australijanac dobro.
Džek Duan imao je jedan ozbiljan incident na početku drugog treninga na stazi u Suzuki, kada je izleteo prilikom ulaska u prvu krivinu. Razlog za to je loša upotreba DRS sistema, koji se na ovakvom tipu staza upravlja na malo drugačiji način. Normalno, DRS sistem aktivira se u DRS zoni kada vozač pritiskom određenog dugmeta na volanu da komandu za pomeranje elemenata zadnjeg krila a ono se automatski zatvara kada sam vozač pritisne kočnicu. Ipak, na stazi Suzuka, kočenje za prvu krivinu dolazi nešto kasnije, odnosno kada se bolid već nalazi u samom zavoju, pa je potrebno da vozač ručno pritiskom na dugme na volanu da komandu za zatvaranje DRS-a a baš ovo Džek Duan nije učinio.

“Nema je svima laknulo što smo videli da je Džek izašao nepovređen iz incidenta na drugom treningu i drago nam je da je on dobro nakon odrađenih pregleda.” izjavio je Oliver Ouks, šef Alpina za Autosport.com. “Ovo je bila loša procena gde se DRS nije zatvorio u prvoj krivini. To je nešto što se uči i znam da će Džek biti spreman za sutra. Njegovi mehaničari naporno će raditi kako bi spremili bolid nakon ove štete.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
A i pored ovoga što vi kažete lepo se videlo na snimku da je zadnjim levim točkom zakačio travu pre kočenja