Meklarenov vozač je imao najbolje vreme ispred Rasela i Verstapena.
Kako je sesija počela tako smo dobili crvenu zastavu. Razlog prekida je ponovo bio Berman koji je na kočenju za krivinu 11 zakačio travu sa spoljne strane, izgubio kontrolu i završio u pesku. Dobra vest je da bolid nije stigao do zida pa oštećenja nije bilo, ali je zato ostao potpuno zaglavljen tako da nije mogao da nastavi.
Sesija je nastavljena sa još 49 minuta na satu, a prva vremena smo videli od Duana i Okona koji su koristili meke gume. Duan je u tim trenucima bio bolji sa 1m19.221s.
Par minuta nakon toga se na stazi našao i Verstapen i svetski šampion se istakao na vrhu sa 1m17.632s, dok je njegov timski kolega u brzom krugu imao problem sa baterijom zbog kog je odmah morao nazad u boks.
Porom je Pjastri izbio na vrh sa 1m17.298s, duan je popravio svoje vreme, pa je bio na šola sekunde od vrha, dok je Lekler na starim gumama bio tik iza njega.
Verstapen je polovinom sesije ponovo skočio na vrh sa 1m16.646s, Rasel je bio pola sekunde sporiji na drugom mestu, dok je par hiljaditinki iza Pjastrija na četvrto mesto došao Hamilton.
Potom je nove gume montirao i Lekler i on je u svom prvom krugu bio dve desetinke sporiji od Verstapena na četvrtom mestu.
Zatim smo imali interesantna vremena Vilijamsovih vozača koji su na tvrdim gumama vozili jako brze krugove i plasirali se na drugo i treće mesto.
Lekler je ubrzo potom izbio na drugo mesto, sedam stotinki iza Maksa, dok je Hamilton par trenutaka posle vozio samo hiljaditinku sporije od timskog kolege.
Novo najbolje vreme na sesiji smo videli dvedesetak minuta pre kraja kada je Rasel vozio 1m16.402s.
Noris je bio prvi na drugom novom setu mekih guma, ali je ostao dve desetinke iza Rasela.
Albon i Sajnc su prvi put uzeli meke gume u finišu sesije, ali iz nekog razloga nisu popravili vremena onoliko koliko se očekivalo i obojica su ostali desetinku iza Rasela.
Verstapen je zatim uzeo nove gume i vozio je 1m16.002s, četiri desetinke ispred Rasela, dok je Pjastri ostao 7 stotinki iza nakon svog pokušaja, dok je Rasel zabeležio treće vreme.
Noris je u svom drugom pokušaju na drugom setu guma imao dobra vremena, ali je morao da odustane na kraju pošto je polis počeo da se otima na kraju kruga.
Pjasti je 8 minuta pre kraja izbio na vrh sa 1m15.921s, dok se Antoneli našao na četvrtom mestu, skoro tri desetinke iza, ali i samo tri stotinke sporije od svog timskog kolege.
Rasel je ipak u finišu sesije još jednom popravio vreme i našao se četiri stotinke iza Pjastrija.
Do kraja sesije smo videli neka poboljšanja po sektorima, ali ne i u vremenima tako da je poredak prvih deset ostao Pjastri, Rasel, Verstapen, Lekler, Antoneli, Sajnc, Albon, Hamilton, Cunoda, Noris, a valja istaći da je njih na kraju razdvajalo manje od sedam desetinki.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.