Svi učesnici šampionata prikazali su okvirni izgled motora za 2021. godinu.
Danas su svi šefovi F1 timova, predstavnici FIA i vlasnici prava Formule 1 imali zajednički sastanak u Parizu kako bi pregovarali o novim pravilima po pitanju pogosnkih jedinica. Njihov rad nastaviće se i u narednih 12 meseci kako bi se utvrdili svi detalji agregata oko dizajna i razvoja.
Trenutni predlog je da se zadrži osnova trenutnih V6 1.6l agregata koji će se vrteti za 3000 obrtaja više kako bi poboljšali nivo zvuka. Kako bi uprostili njihovu arhitekturu MGU-H komponeta biće uklonjena a pored toga biće razmatrani parametri oko kontrole troškova i operativnog rada motora. Ovi agregati imaće i turbo sistem kao i elektronska jedinica biće uvedena koja je već duže vremena standard u Formuli 1.
To znači da će MGU-K komponenta biti mnogo jača a biće uveden i sistem sličan KERS-u koji je prvi put bio primenjivan 2009. godine.