Ferari je u Ostinu došao do prve dvostruke pobede još od 2006. kada su za tim vozili Šumaher i Masa.
“Veoma sam zadovoljan. Vikend nije bio lak pošto balans nije bio baš najbolji u kvlaifikacijama, ali je zato trkački tempo bio bolji. Nakon sprinta smo jasno rekli da se pribojavamo koraka koji bi naši konkurenti mogli da naprave u pogledu trkačkog tempa za glavnu trku, ali smo mi ponovo imali prednost. Stvarno sam zadovoljan. Doneli smo ekipi 1-2 i nismo mogli da poželimo bolji ishod. Imao sam jako dobar prolaz kroz krivinu 1 i to je bilo tačno ono što sam želeo. Znao sam da će biti tesno i samo sam se nadao da se neću naći na pogrešnom mestu u pogrešno vreme, ali danas sam bio na pravom mestu i to nam je mnogo pomoglo na prvom setu guma pošto smo imali dobar tempo i čistu stazu pred sobom. Na tvrdim gumama smo se pre svega fokusirali na kontrolisanje potrošnje guma, ali trkački tempo je zaista bio sjajan celog vikenda. Sve to je zasluga inženjera koji su radili dan i noć tokom prethodnih meseci kako bi nam doneli delove koje smo prvi put imali u Singapuru. Dobro smo ih testirali i sada se to isplaćuje. Ceo tim je funkcionisao savršeno danas i to me čini jako srećnim.
“Pre svega, sve čestitke ekipi na Šarlu na sjajnom rezultatu koji nas je doveo tačno tamo gde smo želeli da budemo. Uključujemo se u borbu za konstruktorsku titulu i jako sam srećan zbog svih. Znao sam da će trka biti odlučena na startu i pretpostavio sam da će Maks i Lando imati žestok duel u prvoj krivini. Nažalost, nisam uspeo to da maksimalno iskoristim, ali je tempo nakon toga bio veoma dobar i celog vikenda smo generalno bili brzi. Pozicija je ovde ključna i morao sam da se zadovoljim drugim mestom, ali je trka bila odlična”, rekao je Sajnc.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
To je pravi ferari. Bravo za Leklera, danas nije napravio nijednu gresku, vozio je sampionski.
Spektakularno je sve izgledalo , kao onomad Sumi i Rubens … kapa dole.
Ovako izgleda trka kada se Red Bull-u zabrani pomični pod a McLaren-u mini DRS.
Pozdrav za komentatore NSX, Đodu Maestra i ostale pljuvače Ferarija!
Ne vredi, u rupici su …
Cestitamooooo
Svaka cast, ali da se postuju pravila, Max je trebao da bude kaznjen, jer je izguravanjem Landa otvorio Lecleru vrata za prolaz.